DDB FTW spouští Minecraft server s ukázkami kampaní
Zájemci na serveru najdou oceňované kampaně, na kterých agentura DDB FTW
pracovala v uplynulých letech.
Zájemci na serveru najdou oceňované kampaně, na kterých agentura DDB FTW
pracovala v uplynulých letech.
Kampaň Fofrtaška 2.0 vybojovala další ceny. Na mezinárodní soutěži
Festival of Media brala zlato a bronz. Stala se jedinou českou kampaní, která
v soutěži uspěla.
Mezinárodní soutěž mediální kreativity Festival of Media zveřejnila
shortlistované práce. Česko v užších nominacích zastupuje kampaň
Fofrtaška 2.0.
První tuzemskou letošní oceněnou prací na světovém reklamním festivalu
Cannes Lions je kampaň pro Kaufland od agentur Omnicom Group.
Na reklamním festivalu v Cannes mají šance na medailové umístění
i některé české práce. Ve hře jsou ještě kampaně pro Kaufland a ČAP.
Do užšího výběru se dostala i práce pro VZP.
Asociace komunikačních agentur přijala do svých řad nového člena. Je jím
reklamní agentura DDB Prague.
Kaufland oznamuje další rok aktivit v e-sportu a představuje nákupní
tašku pro gamery inspirovanou seniory.
DDB spouští z Prahy globální agenturu DDB FTW zaměřenou na esports a
gaming.