Datart podporuje reklamou naživo umělce z Cirk La Putyka

Datart se rozhodl spolupracovat s projektem Televize Naživo a nechal si vytvořit reklamu od souboru Cirk La Putyka v přímém přenosu.

St 16. prosince 2020 07:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15228/datart_televize-naživo_foto-jiří-šeda

Fullscreen Sdílet

/media/15228/datart_televize-naživo_foto-jiří-šeda

Fullscreen Sdílet

Datart, prodejce se spotřební elektronikou, navázal spolupráci s Televizí Naživo a nechal si vytvořit netradičně reklamu v přímém přenosu. Komerční spot vznikl díky kreativě novocirkusového souboru Cirk La Putyka těsně před televizním pořadem.

„Chtěli jsme být součástí tohoto jedinečného projektu, který v dnešní nelehké době divákům alespoň částečně vynahrazuje živý umělecký zážitek a současně pomáhá umělcům realizovat se v tom, co rádi dělají a co je živí,“ řekla Lenka Mastešová, marketingová ředitelka značky Datart.

Spot Datartu v přímém přenosu od Cirk La Putyka

Poprvé mohli diváci vidět reklamu naživo 11. prosince před pořadem Late Night Show, který pod taktovkou Cirk La Putyka spojuje nový cirkus, tanec a hudbu. „Děkujeme Datartu za důvěru a odvahu, se kterou do toho s námi šli. Zároveň děkujeme za tento způsob podpory uzavřených divadel a obecně živé kultury,“ dodává Štěpán Kubišta z Jatek78, který společně s režisérem Viktorem Taušem a Rosťou Novákem za projektem Televize Naživo stojí.

Televizi Naživo mohou diváci bezplatně naladit od 20. listopadu. Projekt vznikl pod záštitou Ministerstva kultury a reklamy Datartu budou k vidění do 19. prosince.

-zue-

# Datart # Ministerstvo kultury # Cirk La Putyka # Televize Naživo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.