Trendy 2019 podle Deloitte: Hlasoví asistenti, 5G či umělá inteligence
Společnost Deloitte vydala zprávu o výhledu vývoje v oblasti
telekomunikací, médií a zábavy v roce 2019.
Společnost Deloitte vydala zprávu o výhledu vývoje v oblasti
telekomunikací, médií a zábavy v roce 2019.
# Aktuality # TV & video # Data
Podle aktuálního průzkumu je čtvrtina českých domácností připravena na
přechod na DVB-T2.
Listopadové šetření CVVM ukazuje pokles důvěry Čechů ke všem
sledovaným médiím.
Mediální gramotnost je v Česku nízká, uspokojivé úrovně dosahuje jen
čtvrtina dospělé populace, ukazuje výzkum Stem/Mark.
KPMG zveřejnila studii o zákaznické zkušenosti, včetně žebříčku
stovky firem v Česku, které mají podle KPMG nejlepší zákaznickou
zkušenost.
Slovenská rádia chtějí přejít na digitální měření poslechovosti,
mají už rekrutovat panel.
K pasivnímu mediálnímu měření bychom měli přejít postupně, myslí si
rakouský odborník Peter Diem.
Nakupování vánočních dárků je v plném proudu, v průměru chtějí za
ně Češi vydat 7,5 tisíce korun.
Čeští spotřebitelé stále častěji volí k nákupu menší prodejny –
supermarkety a diskonty. Oceňují u nich zejména úsporu času.
Oblečení a obuv nakupuje na internetu častěji než v kamenných prodejnách
již 40,3 % Čechů. Nejsilnější spontánní znalosti se těší Sportisimo.