• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/7549/reklamnipredmety_shutterstock

# Aktuality # Reklama # Data

Trh reklamních předmětů dosáhl 5,9 mld. korun

Út 5. března 2019 09:55 2 min

V roce 2017 dosáhl český trh dárkových a reklamních předmětů 5,9 miliard korun, o 200 milionů korun méně než o rok dříve.

/media/6716/milka-zdroj-dago

# Reklama # Data

Trh reklamy v místě prodeje dosáhl 7,85 mld. korun

Po 4. března 2019 15:25 2 min

Čistý objem trhu reklamy v místě prodeje v roce 2017 tvořil 7,85 miliardy ko­run.

/media/7500/reklama_manipulace_shutterstock

# Reklama # Data

Češi a reklama: Více lidem se nelíbí manipulativnost reklamy

Čt 28. února 2019 13:55 3 min

V letošní studii Češi a reklama je vidět, že stále více lidem se nelíbí manipulativní funkce reklamy a její vliv na podporu zbytečného konzumu.

/media/7454/virtuplex_10

# Data # Marketing # Aktuality

V Praze otevírá největší prostor pro virtuální realitu v Evropě

Út 26. února 2019 16:30 5 min

Virtuální laboratoř Virtuplex nabízí na ploše 600 m² prostor pro firmy například pro vývoj produktů či designování poboček.

/media/1597/online-reklama

# Reklama # Data

Prognóza: Většina výdajů na reklamu poprvé půjde do digitálu

Ne 24. února 2019 09:20 3 min

Letošní rok má být podle eMarketeru prvním, kdy zadavatelé utratí více peněz za digitální reklamu než za tu „tradiční“. Jde o špatnou zprávu hlavně pro tištěná média.

/media/7412/boomlab_vyzkum

# Data

BoomLab: Za obsah na webu je ochotno platit jen 8 % Čechů

Pá 22. února 2019 07:55 5 min

Za obsah na internetu Češi platit stále nechtějí, potvrzuje to výzkum agentury Boomerang Communication.

/media/5583/online-shopping

# Online # Data

Acomware: I přes rekordní obrat růst české e-commerce zpomaluje

Čt 21. února 2019 16:00 4 min

Růst české e-commerce i přes rekordní obrat 135 miliard korun zpomaluje. Vyplývá to z 5. ročníku výzkumu Acomware prezentovaném na letošním Retail Summitu.

/media/7316/video-online-vod

# Online # Data

Průzkum: Na čele VOD v Česku Stream, Netflix má téměř milion měsíčně

Po 18. února 2019 11:00 3 min

Trojici nejsilnějších online video platforem v Česku tvoří Stream.cz, iPrima.cz a iVysílání.

/media/7142/technologie_shutterstock

# Data

Technologické trendy 2019: AI, prožitkový marketing a chytré IoT

Pá 1. února 2019 15:30 4 min

Umělá inteligence, internet věcí s 5G sítěmi nebo nová generace marketingových nástrojů a technik ovlivní podle Deloitte vývoj v letošním roce.

/media/7050/penize_shutterstock_koruna

# Data # Reklama

Hrubé investice do médií loni přesáhly 100 miliard korun

Po 28. ledna 2019 14:35 2 min

Reklamní investice směřované do médií se měly v loňském roce meziročně zvýšit, ukazují data z monitoringu.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.