• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/13133/novinari_shutterstock

# Tisk # Data

Obavy o svobodu médií v Česku rostou s blížícími se volbami

Út 13. května 2025 07:20 4 min

Oproti loňskému roku se v Česku zvýšil podíl lidí, kteří se obávají o svobodu médií, ukazuje letošní ročník průzkumu Media Freedom Poll 2025.

/media/15200/facebook-instagram-whatsapp_shutterstock

# Data # Marketing

Generace Z chce na sociálních sítích hlavně relevanci

Ne 11. května 2025 07:40 3 min

Obsah přímo na míru svým potřebám vyhledává na sociálních sítích generace Z, vyplývá to z nového průzkumu společnosti Meta.

/media/3nfobkog/denmatek_freepik

# Aktuality # Marketing # Data

Den matek slaví tři ze čtyř dětí, přeje k němu i 13 % partnerů

Ne 11. května 2025 07:25 2 min

Svátek matek připadá letos na 11. května, přejí k němu tři děti ze čtyř a ve 13 % případů na ně nezapomínají ani partneři. 

/media/xxfe533t/allegro_hokej

# Aktuality # Marketing # Data

Více než dvě třetiny Čechů plánují sledovat hokejové mistrovství

Pá 9. května 2025 10:00 2 min

Zápasy v rámci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji si nenechá jíž 68 % Čechů. 

/media/ihwmrmry/trampoline

# Aktuality # Retail # Data

V maloobchodu roste poptávka po volnočasových konceptech

St 7. května 2025 11:40 5 min

Provozovatelé volnočasových konceptů uzavřeli loni o 15 % více nájemních smluv a obsadili o 20 % více plochy než v předchozím roce. 

/media/e5uhkfts/shopping_freepik

# Retail # Data # Marketing

Češi se opět vrací k prémiovým produktům

St 7. května 2025 06:45 2 min

S pozitivním vývojem ekonomiky se zlepšuje i spotřebitelská důvěra a ochota Čechů utrácet za prémiové produkty, vyplývá z průzkumu NIQ. 

/media/17368/novinari_shutterstock

# Tisk # Data # Aktuality

Novináři vnímají zvyšující se počet útoků na svou práci

Ne 4. května 2025 08:15 3 min

Útoky na novináře pokládají za skutečnou hrozbu pro svobodu tisku téměř čtyři pětiny novinářů, kteří se zapojili do výzkumu Ipsos pro tuzemskou pobočku Mezinárodního tiskového institutu (CZ IPI).

/media/13819/retail_shopping-mall

# Aktuality # Retail # Data

Návštěvnost i obrat regionálních obchodních center roste

Ne 4. května 2025 07:45 7 min

Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla o 1,2 %, obraty zaznamenaly meziroční růst o 4 %.  

/media/o5tmfvir/online-search_hudba_podcast_poslech_freepik

# Online # Data

Češi mění zvyky při hledání informací, zapojují AI

Po 28. dubna 2025 07:10 6 min

Až 40 % Čechů ve věku 15–49 let využilo alespoň občas nástrojů umělé inteligence (AI) k vyhledávání na internetu, zjistil výzkum OMG Research.

/media/zormhkpn/rss_nielsen

# Data

Studie: Většina Čechů neplánuje platit za online zpravodajství

Pá 25. dubna 2025 07:25 4 min

Procento lidí, kteří jsou v Česku ochotni platit za zpravodajství na internetu, se příliš nezvyšuje. Velká většina platit za zpravodajství neplánuje, vyplývá z nové studie ResSolution Group a Nielsen.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.