• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/7050/penize_shutterstock_koruna

# Reklama # Data

Investice do reklamy v médiích ve čtvrtletí stagnovaly

Út 30. dubna 2019 14:00 1 min

Monitoring naznačuje zpomalení dynamiky vývoje reklamních investic v médiích.

/media/1803/twitter

# Online # Data

Studie: Nejvíc tweetů pochází od žen a týkají se politiky

Po 29. dubna 2019 07:50 4 min

Kolem 80 % obsahu Twitteru pochází od desetiny jeho uživatelů. Celkově se navíc jejich skladba od běžné populace liší, popsala analýza Pew Research.

/media/6950/shutterstock_knihy

# Marketing # Data

Knihy Češi nakupují stále nejvíce na doporučení od přátel

So 27. dubna 2019 08:05 2 min

Doporučení přátel je při koupi knihy stále nejsilnějším faktorem. Výhodná cena hraje roli ve čtvrtině nákupů.

/media/8276/smallbusiness_shutterstock

# Marketing # Data

Příběhy o produktech zvyšují prodeje až čtvrtině obchodníků

St 24. dubna 2019 15:05 4 min

Osobní příběhy o produktech začínají podle analýzy Asociace malých a středních podniků a živnostníků prodávat lépe než obecná reklama.

/media/8252/shutterstock_generace-50_2_mala

# Data # Aktuality

Výzkum Ogilvy: Marketéři podceňují generaci 50+

St 24. dubna 2019 14:10 5 min

Podle výzkumu agentury Ogilvy marketéři stále podceňují zákaznickou skupinu z generace 50+. Přitom patří k ekonomicky nejsilnějším skupinám.

/media/8079/ondřej-sláma_menší

# Online # Data

Co se skrývá v datech z YouTube Ads Leaderboard?

Út 16. dubna 2019 15:20 6 min

Ze žebříčku 10 nejlepších reklam na YouTube lze vyčíst mnohem více než jen pořadí, ukazuje Ondřej Sláma z Adexpresu.

/media/7896/moda_retail_shutterstock

# Aktuality # Data

GfK: Téměř 60 % nákupů oblečení a obuvi je v akci

Po 1. dubna 2019 07:25 2 min

Češi módu a obuv nejvíce nakupují v prodejnách Deichmann, Lidl a Sportisimo, vyplývá ze studie výzkumné agentury GfK.

/media/7208/radio-studio_shutterstock

# Data

CVVM: Z médií se nejvyšší důvěře těší rádio

Pá 29. března 2019 07:30 2 min

Nová vlna výzkumu veřejného mínění CVVM zaznamenala v médiích nárůst důvěry rádiím a televizi.

/media/7706/b2b_shutterstock

# Marketing # Data

B2B firmy letos zvyšují své investice do marketingu

Po 18. března 2019 07:05 2 min

B2B firmám se dařilo, letos zvyšují své marketingové rozpočty i počet aktivit, ukazuje studie společnosti B-inside.

/media/7597/mechacek_jerabek

# Reklama # Data

Výzkum: Známé tváře TV reklamám pomáhají, loni byly za pět miliard

Čt 7. března 2019 16:45 2 min

Souhrnná hodnota TV reklam s účastí známých tváří se loni v hrubém vyjádření vyšplhala k 5 mld. Kč.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.