Investice do reklamy v médiích ve čtvrtletí stagnovaly
Monitoring naznačuje zpomalení dynamiky vývoje reklamních investic
v médiích.
Monitoring naznačuje zpomalení dynamiky vývoje reklamních investic
v médiích.
Kolem 80 % obsahu Twitteru pochází od desetiny jeho uživatelů. Celkově se
navíc jejich skladba od běžné populace liší, popsala analýza Pew
Research.
Doporučení přátel je při koupi knihy stále nejsilnějším faktorem.
Výhodná cena hraje roli ve čtvrtině nákupů.
Osobní příběhy o produktech začínají podle analýzy Asociace malých a středních podniků a živnostníků prodávat lépe než obecná reklama.
Podle výzkumu agentury Ogilvy marketéři stále podceňují zákaznickou
skupinu z generace 50+. Přitom patří k ekonomicky nejsilnějším
skupinám.
Ze žebříčku 10 nejlepších reklam na YouTube lze vyčíst mnohem více
než jen pořadí, ukazuje Ondřej Sláma z Adexpresu.
Češi módu a obuv nejvíce nakupují v prodejnách Deichmann, Lidl a Sportisimo, vyplývá ze studie výzkumné agentury GfK.
Nová vlna výzkumu veřejného mínění CVVM zaznamenala v médiích nárůst
důvěry rádiím a televizi.
B2B firmám se dařilo, letos zvyšují své marketingové rozpočty i počet
aktivit, ukazuje studie společnosti B-inside.
Souhrnná hodnota TV reklam s účastí známých tváří se loni v hrubém
vyjádření vyšplhala k 5 mld. Kč.