• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/7050/penize_shutterstock_koruna

# Reklama # Data

AKA: Investice do marketingové komunikace dosáhnou 114,6 mld. Kč

Čt 30. května 2019 09:30 3 min

Větší část celkových investic připadá na mediální kanály, rychleji ale rostou kanály nemediální, ukazuje výzkumu AKA.

/media/8388/novinari

# Data

Mediální lídři desetiletí: Blesk, Nova, Impuls a Seznam.cz

St 29. května 2019 11:30 2 min

Z dlouhodobého pohledu výzkumu MML-TGI vyplývá, že nejsilnější značky v jednotlivých mediatypech se nemění.

/media/8620/mladi-lide_shutterstock

# Online # Data

Studie Mladí Češi na sítích: Rozumné užívání neškodí

Pá 24. května 2019 11:20 3 min

V rámci studie HBSC se zkoumal také online život českých školáků. Výzkum přináší Univerzita Palackého v Olomouci.

/media/8608/ledni-hokej_shutterstock

# TV & video # Data

Třetina diváků sledovala zápasy ČR ve skupině mimo domov

Pá 24. května 2019 07:25 2 min

Dosavadní vývoj sledovanosti hokejových utkání českých reprezentantů mimo domov (venku, v barech, v práci) ukazuje na mírně vyšší podíl této sledovanosti oproti předešlým mistrovstvím.

/media/8550/sdilena-ekonomika

# Data # Online # Aktuality

Výzkum: Sdílenou ekonomiku využila v Česku pětina uživatelů

Po 20. května 2019 17:00 3 min

Pětina českých internetových uživatelů využila některou ze služeb sdílené ekonomiky a třetina ji hodlá vyzkoušet, naznačuje výzkum Nielsen Admosphere.

/media/8522/ekologie_shutterstock

# Data

Nielsen: Dobře komunikovaná udržitelnost zvýší prodeje

Ne 19. května 2019 08:05 3 min

Správná komunikace udržitelnosti nebo šetrnosti zvyšuje prodeje, uvádí Ivana Valentová z agentury Nielsen.

/media/8501/linkedin

# Online # Data

Studie Fenomén LinkedIn nahlíží na české uživatele

Čt 16. května 2019 16:45 3 min

Studii o uživatelích českého a slovenského LinkedIn zveřejnil marketingový ředitel J&T Banky Martin Hošek.

/media/8443/graf_crossmedial_shutterstock

# Data

Německý příklad crossmediálního měření. Má šanci i v Česku?

Po 13. května 2019 07:40 6 min

Téměř pět let funguje na německém trhu crossmediální měření Intermedia Plus. V Praze ho přiblížili zástupci organizace Agma.

/media/7610/graf_shuttesrtock

# Data

Simar: Obrat výzkumných agentur loni přesáhl 2,8 mld. Kč

Út 7. května 2019 07:40 2 min

Trh výzkumných agentur si v loňském roce mírně polepšil, ukazují data z šetření profesní organizace Simar.

/media/8366/nf_vyzkum

# Online # Tisk # Data

Nová data o zpravodajství a dezinformacích v českých médiích

Čt 2. května 2019 12:45 4 min

V rámci čtvrteční konference Novinářské fórum byly představeny nové výzkumy, které se zaměřují na zpravodajství a dezinformace.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.