AKA: Investice do marketingové komunikace dosáhnou 114,6 mld. Kč
Větší část celkových investic připadá na mediální kanály, rychleji
ale rostou kanály nemediální, ukazuje výzkumu AKA.
Větší část celkových investic připadá na mediální kanály, rychleji
ale rostou kanály nemediální, ukazuje výzkumu AKA.
Z dlouhodobého pohledu výzkumu MML-TGI vyplývá, že nejsilnější značky
v jednotlivých mediatypech se nemění.
V rámci studie HBSC se zkoumal také online život českých školáků.
Výzkum přináší Univerzita Palackého v Olomouci.
Dosavadní vývoj sledovanosti hokejových utkání českých reprezentantů
mimo domov (venku, v barech, v práci) ukazuje na mírně vyšší podíl
této sledovanosti oproti předešlým mistrovstvím.
Pětina českých internetových uživatelů využila některou ze služeb
sdílené ekonomiky a třetina ji hodlá vyzkoušet, naznačuje výzkum Nielsen
Admosphere.
Správná komunikace udržitelnosti nebo šetrnosti zvyšuje prodeje, uvádí
Ivana Valentová z agentury Nielsen.
Studii o uživatelích českého a slovenského LinkedIn zveřejnil
marketingový ředitel J&T Banky Martin Hošek.
Téměř pět let funguje na německém trhu crossmediální měření
Intermedia Plus. V Praze ho přiblížili zástupci organizace Agma.
Trh výzkumných agentur si v loňském roce mírně polepšil, ukazují data
z šetření profesní organizace Simar.
V rámci čtvrteční konference Novinářské fórum byly představeny nové
výzkumy, které se zaměřují na zpravodajství a dezinformace.