• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/8871/supermarket_shutterstock

# Retail # Data

Image řetězců ovlivňuje stále víc pohodlí při nákupu

So 15. června 2019 08:00 3 min

Rychlost odbavení či snadné vyhledávání produktů při nakupování je pro české spotřebitele čím dál důležitější, ukazuje studie agentury Nielsen.

/media/8888/shutterstock_media_1

# Aktuality # Data

Důvěru v ČT a ČRo potvrzuje další výzkum, o vlastnících se nepřemýšlí

Pá 14. června 2019 07:55 3 min

Podle průzkumu AMI Digital Index Češi nejvíce věří rádiu a nejméně sociálním sítím. Celkově vedou v důvěře ČT a ČRo.

/media/8901/evropska-unie

# Data # TV & video

Evropské unii se ve zpravodajství nejvíce věnovala ČT

Pá 14. června 2019 07:30 4 min

Evropské unii se v období let 2013 až 2018 věnovala v televizním zpravodajství především Česká televize, ukazuje analýza.

/media/8441/tv-vysilani

# Data

Reuters Institute: ČT a ČRo mají v Česku nejvyšší důvěru

Čt 13. června 2019 10:00 4 min

Pravidelná zpráva od Reuters Institute přináší nová data o vývoji zpravodajských médií a digitálního obsahu v 38 zemích včetně Česka.

/media/5388/online

# Data

Lifestyle 2018: Češi přijímají informace nejčastěji z internetu

St 12. června 2019 11:00 2 min

Studie o životním stylu Lifestyle 2018 ukazuje na mírně rostoucí životní spokojenost Čechů. Studie si všímá i zdrojů informací.

/media/8850/deti-a-youtube

# Online # Data

Výzkum: České děti využívají nejčastěji YouTube, roste TikTok

Út 11. června 2019 15:25 4 min

YouTube mají v oblibě mladší i starší děti, Instagram už u českých dětí dohání Facebook. Výrazně roste využívanost platformy TikTok.

/media/8738/shutterstock_amazon

# Data

BrandZ TOP 100: Nejhodnotnější značkou je nově Amazon

Út 11. června 2019 07:45 5 min

Amazon v novém žebříčku předstihl Apple a Google a ukončil tak nadvládu těchto technologických gigantů trvající 12 let.

/media/8797/brand_fashion_shutterstock

# Marketing # Data

Značkové oblečení preferuje jen třetina Čechů

Pá 7. června 2019 15:00 3 min

Na značkové oblečení si potrpí více muži. Pro 45 % Čechů není značka v módě důležitá. Ukazuje studie GfK.

/media/6184/youtube_mobil

# Aktuality # Data # Online

Nielsen Digital Ad Ratings zahrnuje i mobilní aplikaci YouTube

Út 4. června 2019 15:10 2 min

Měření digitálních kampaní nástrojem Nielsen Digital Ad Ratings se rozšiřuje o data z mobilní aplikace YouTube.

/media/8722/tv-metr

# TV & video # Data # Aktuality

TV sledovanost se v Česku elektronicky měří 22 let

So 1. června 2019 06:15 4 min

2. červen je v Česku připomínán jako den peoplemetrů. V České republice se sledovanost televize elektronicky měří 22 let.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.