Image řetězců ovlivňuje stále víc pohodlí při nákupu
Rychlost odbavení či snadné vyhledávání produktů při nakupování je pro
české spotřebitele čím dál důležitější, ukazuje studie agentury
Nielsen.
Rychlost odbavení či snadné vyhledávání produktů při nakupování je pro
české spotřebitele čím dál důležitější, ukazuje studie agentury
Nielsen.
Podle průzkumu AMI Digital Index Češi nejvíce věří rádiu a nejméně
sociálním sítím. Celkově vedou v důvěře ČT a ČRo.
Evropské unii se v období let 2013 až 2018 věnovala v televizním
zpravodajství především Česká televize, ukazuje analýza.
Pravidelná zpráva od Reuters Institute přináší nová data o vývoji
zpravodajských médií a digitálního obsahu v 38 zemích včetně Česka.
Studie o životním stylu Lifestyle 2018 ukazuje na mírně rostoucí
životní spokojenost Čechů. Studie si všímá i zdrojů informací.
YouTube mají v oblibě mladší i starší děti, Instagram už u českých
dětí dohání Facebook. Výrazně roste využívanost platformy TikTok.
Amazon v novém žebříčku předstihl Apple a Google a ukončil tak nadvládu
těchto technologických gigantů trvající 12 let.
Na značkové oblečení si potrpí více muži. Pro 45 % Čechů není značka
v módě důležitá. Ukazuje studie GfK.
Měření digitálních kampaní nástrojem Nielsen Digital Ad Ratings se
rozšiřuje o data z mobilní aplikace YouTube.
# TV & video # Data # Aktuality
2. červen je v Česku připomínán jako den peoplemetrů. V České
republice se sledovanost televize elektronicky měří 22 let.