• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/8482/lidl-beroun_1

# Reklama # Data

GfK: Nejúspěšnější v komunikaci promočních akcí je Lidl

Út 6. srpna 2019 11:35 2 min

Kvůli promoční akci jsou čeští spotřebitelé ochotni překonat svou vlastní pohodlnost a zajet na nákup dále, než jsou zvyklí.

/media/9357/secondhand_shutterstock

# Data # Marketing

Roste obliba second-handů, nakupuje v nich 12 % Čechů

Út 30. července 2019 11:05 3 min

Zájem o oblečení z druhé ruky roste i u českých spotřebitelů. V second-handech nakupuje 12 % z nich.

/media/9292/instagram_influencer_shutterstock

# Reklama # Data

Podvody na Instagramu stojí zadavatele 744 mil. USD

Út 30. července 2019 07:30 2 min

Falešní followeři i jejich aktivita na instagramových účtech influencerů stojí reklamní zadavatele globálně až 744 milionů dolarů.

/media/9295/veselovsky_dvtv

# Aktuality # Data

Výzkum: Nejoblíbenějším novinářem je Veselovský

St 24. července 2019 13:50 1 min

Martin Veselovský, Daniela Drtinová a Jindřich Šídlo patří k trojici novinářů, které respondenti nejčastěji označili jako oblíbené novináře.

/media/9146/promoce_shutterstock

# Data # Marketing # Retail

Češi nejsou značkám příliš věrní, promoce je přesvědčí víc

St 24. července 2019 11:30 2 min

Cena a promoce ovlivňuje české spotřebitele nejvíce, reklama je u značky příliš neudrží, ukazuje výzkum agentury Nielsen.

/media/9236/seznam-cz_mobil

# Online # Data

Seznam: Lidé si vybírají v mobilu, nákupy dokončují na počítači

Út 23. července 2019 14:20 2 min

Pro téměř čtvrtinu lidí je hledání produktů vhodných k nákupu jednou z činností, kterou tráví v mobilu nejvíc času, ukazuje průzkum Seznam.cz.

/media/9111/shutterstock_online_nákupy_1

# Data

Výzkum: V nákupech online je pořád hlavní cena

Út 16. července 2019 10:30 4 min

Při online nákupech chtějí zákazníci stále totéž: nejlepší ceny, široký výběr a dostupnost zboží a vše nejlépe hned.

/media/9119/noviny_zahranici

# Data

Důvěryhodná zpravodajská média mají efektivnější reklamu

Po 15. července 2019 10:30 2 min

Výzkum se zaměřil na reklamu ve zpravodajských tištěných i onlinových médiích, kterým čtenáři věří.

/media/9188/kantar

# Aktuality # Data

WPP prodává 60% podíl Kantaru firmě Bain Capital

Pá 12. července 2019 12:00 1 min

Skupina WPP prodává 60% podíl své výzkumné agentury Kantar investiční společnosti Bain Capital.

/media/6947/shutterstock_penize_euro

# Reklama # Data

Zenith, Dentsu a Magna predikují růst investic o 4–5 procent

Čt 11. července 2019 14:45 4 min

Aktualizované predikce o vývoji reklamních světových investic několika komunikačních skupin naznačují letošní růst mezi 4–5 procenty.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.