GfK: Nejúspěšnější v komunikaci promočních akcí je Lidl
Kvůli promoční akci jsou čeští spotřebitelé ochotni překonat svou
vlastní pohodlnost a zajet na nákup dále, než jsou zvyklí.
Kvůli promoční akci jsou čeští spotřebitelé ochotni překonat svou
vlastní pohodlnost a zajet na nákup dále, než jsou zvyklí.
Zájem o oblečení z druhé ruky roste i u českých spotřebitelů.
V second-handech nakupuje 12 % z nich.
Falešní followeři i jejich aktivita na instagramových účtech influencerů
stojí reklamní zadavatele globálně až 744 milionů dolarů.
Martin Veselovský, Daniela Drtinová a Jindřich Šídlo patří k trojici
novinářů, které respondenti nejčastěji označili jako oblíbené
novináře.
Cena a promoce ovlivňuje české spotřebitele nejvíce, reklama je u značky
příliš neudrží, ukazuje výzkum agentury Nielsen.
Pro téměř čtvrtinu lidí je hledání produktů vhodných k nákupu jednou
z činností, kterou tráví v mobilu nejvíc času, ukazuje průzkum
Seznam.cz.
Při online nákupech chtějí zákazníci stále totéž: nejlepší ceny,
široký výběr a dostupnost zboží a vše nejlépe hned.
Výzkum se zaměřil na reklamu ve zpravodajských tištěných i onlinových
médiích, kterým čtenáři věří.
Skupina WPP prodává 60% podíl své výzkumné agentury Kantar investiční
společnosti Bain Capital.
Aktualizované predikce o vývoji reklamních světových investic několika
komunikačních skupin naznačují letošní růst mezi 4–5 procenty.