• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/6553/youtube_facebook

# Online # Data

Husákovy děti nejčastěji na síti klikají na reklamy na Facebooku

Pá 18. října 2019 11:00 2 min

Výzkum Nielsen Admosphere přináší pohled na to, jak generace Husákových dětí reaguje na reklamy na sociálních sítích.

/media/8492/penize_shutterstock

# Reklama # Data

Mediální investice jsou za tři čtvrtletí 2019 vyšší o 5 %

Čt 17. října 2019 16:20 2 min

Především díky televizní reklamě se podle monitoringu zvyšují letos investice do reklamy v médiích.

/media/10370/facebook_shutterstock

# Online # Data

Studie: Většina lidí nezná rozsah byznysových aktivit Facebooku

St 16. října 2019 07:55 4 min

Jen menšina dotazovaných ví, že aplikace WhatsApp a Instagram mají stejného majitele. Vyplývá to z průzkumu Pew Research Center, který se zaměřil na digitální gramotnost.

/media/10200/marketingova-strategie

# Data # Marketing

Průzkum: Úroveň marketingu se podle marketérů zlepšuje

Čt 3. října 2019 07:35 2 min

Čeští marketéři se domnívají, že úroveň marketingu se zlepšuje. Mírně roste také vliv marketingových oddělení na tvorbu strategie, ukazuje průzkum od Kantaru.

/media/10173/onlinevideo_shutterstock

# Marketing # Data

V roce 2020 marketéři nejvíce navýší investice do online videa

Út 1. října 2019 17:05 2 min

Největší nárůst marketingových investic by měly v příštím roce zaznamenat online videa, sociální sítě a podcasty. Poklesne tisk.

/media/4066/palladium-interiér

# Retail # Data

Obraty obchodních center rostou, daří se gastru

St 25. září 2019 10:30 4 min

Obchodní centra navyšují svůj obrat. Více plochy získává specializovaný maloobchod, daří se i gastru.

/media/9988/kosmetika_shutterstock

# Marketing # Data

Prodej kosmetiky nejvíce podnítí reklama v TV a tisku

Út 24. září 2019 14:40 6 min

Při nákupu kosmetiky spotřebitele nejvíce ovlivní marketingová komunikace v podobě televizní reklamy, tisku a podpora v místě prodeje.

/media/9991/zenxy_nerozhodne

# Data

Studie odkrývá, jak žijí české ženy mladší a střední generace

Čt 19. září 2019 07:30 3 min

OMG Research přichází s další analýzou české populace, tentokrát zaměřené na ženy ve věku 25–40 let.

/media/9975/cro_rozdeleni_svobodou_tk_autor_khalil_baalbaki

# Audio # Data

ČRo inicioval průzkum Česká společnost po 30 letech

Út 17. září 2019 17:40 4 min

Český rozhlas představil sociologický průzkum Rozděleni svobodou. Česká společnost se podle něj dělí na šest společenských tříd.

/media/9973/shutterstock_food_online_1

# Data # Aktuality # Online

Acomware: Pětina Čechů nakupuje převážně jen online

Út 17. září 2019 14:35 4 min

Zájem o internetové nákupy roste, už 21 % Čechů přiznává, že nakupuje převážně v e-shopech. Více než třetina nakupuje online potraviny, ale 30 % vůbec neví, že má jejich řetězec e-shop.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.