Husákovy děti nejčastěji na síti klikají na reklamy na Facebooku
Výzkum Nielsen Admosphere přináší pohled na to, jak generace Husákových
dětí reaguje na reklamy na sociálních sítích.
Výzkum Nielsen Admosphere přináší pohled na to, jak generace Husákových
dětí reaguje na reklamy na sociálních sítích.
Především díky televizní reklamě se podle monitoringu zvyšují letos
investice do reklamy v médiích.
Jen menšina dotazovaných ví, že aplikace WhatsApp a Instagram mají
stejného majitele. Vyplývá to z průzkumu Pew Research Center, který se
zaměřil na digitální gramotnost.
Čeští marketéři se domnívají, že úroveň marketingu se zlepšuje.
Mírně roste také vliv marketingových oddělení na tvorbu strategie, ukazuje
průzkum od Kantaru.
Největší nárůst marketingových investic by měly v příštím roce
zaznamenat online videa, sociální sítě a podcasty. Poklesne tisk.
Obchodní centra navyšují svůj obrat. Více plochy získává specializovaný
maloobchod, daří se i gastru.
Při nákupu kosmetiky spotřebitele nejvíce ovlivní marketingová komunikace
v podobě televizní reklamy, tisku a podpora v místě prodeje.
OMG Research přichází s další analýzou české populace, tentokrát
zaměřené na ženy ve věku 25–40 let.
Český rozhlas představil sociologický průzkum Rozděleni svobodou. Česká
společnost se podle něj dělí na šest společenských tříd.
Zájem o internetové nákupy roste, už 21 % Čechů přiznává, že
nakupuje převážně v e-shopech. Více než třetina nakupuje online
potraviny, ale 30 % vůbec neví, že má jejich řetězec e-shop.