• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/10683/google_youtube

# Online # Data

Z technologických firem má nejlepší vliv na společnost Google

So 7. března 2020 08:40 1 min

Nejlepší dopad na společnost má podle výzkumu portálu The Verge Google, nejhorší Twitter.

/media/9190/shutterstock_obchodní-centra_1

# Retail # Data

Nákupní centra by měla více spolupracovat s nájemci

Út 25. února 2020 07:35 6 min

Fyzický retail bude pro zákazníky stále relevantní, ale obchodní centra by měla s nájemci více sladit komunikaci, protože je Češi navštěvují stále více, 35 % dokonce jednou týdně.

/media/11810/inovace_shutterstock

# Marketing # Data

Inovativní firmy sází na marketing, letos navyšují investice

Po 24. února 2020 11:00 3 min

České firmy využívající technologie a inovace považují marketing za nezbytný pro svůj chod, ukazuje průzkum společnosti Zonky a agentury Ipsos.

/media/11765/reklama_tv_shutterstock

# Reklama # Data

Češi a reklama: Více lidí přiznává nákup na základě reklamy

Čt 20. února 2020 07:30 2 min

Nákup na základě reklamy přiznává 48 % české populace. Oproti loňskému roku se ochota připustit vliv reklamy zvýšila, ukazuje letošní studie Češi a reklama.

/media/10632/spoluprace_shutterstock

# Aktuality # Marketing # Data

Studie: Lepší výsledky přinese spolupráce marketérů a CFO

Čt 20. února 2020 07:25 3 min

Firmy dosáhnou lepších výsledků, pokud budou marketingová a finanční oddělení spolupracovat efektivně, ukazuje studie společnosti EY.

/media/11526/glami_hlavní_str

# Aktuality # Data # Retail

Glami: Přes 50 % Čechů už kupuje módu online jednou měsíčně

Čt 30. ledna 2020 18:20 3 min

Podle výzkumu Glami český online trh s módou zaznamenal v roce 2019 obrat 27,4 mld. korun a podíl e-commerce na celkovém módním trhu je 22 %.

/media/11292/fakenews_shutterstock

# Data

Většina Čechů alespoň zpočátku uvěřila fake news

Čt 30. ledna 2020 16:40 3 min

Až 81 % Čechů se už setkalo s fake news. Téměř všichni jim zprvu uvěřili, a 55 % jim uvěřila dokonce opakovaně.

/media/11491/penize_czk

# Reklama # Data

AKA: Čisté investice do komunikace loni v Česku rostly o 5 %

Út 28. ledna 2020 10:40 3 min

Podle pravidelné zprávy Asociace komunikačních agentur představovaly v roce 2019 čisté investice do komunikace na českém trhu 119 mld. Kč.

/media/11448/transformation_shutterstock

# Data

EY: Mediální společnosti vidí nutnost změny

So 25. ledna 2020 07:00 4 min

Mediální a zábavní společnosti si uvědomují, že bez transformace nepřežijí. Investovat musí do automatizace i soustavného vzdělávání svých zaměstnanců.

/media/11425/novinari_tk

# Tisk # Data

Studie: Tlak na novináře ve střední a východní Evropě roste

St 22. ledna 2020 11:35 3 min

Nová studie Reuters Institute se zaměřila na postavení novinářů ve střední a východní Evropě. To se podle závěrů studie zhoršuje.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.