Z technologických firem má nejlepší vliv na společnost Google
Nejlepší dopad na společnost má podle výzkumu portálu The Verge Google,
nejhorší Twitter.
Nejlepší dopad na společnost má podle výzkumu portálu The Verge Google,
nejhorší Twitter.
Fyzický retail bude pro zákazníky stále relevantní, ale obchodní centra by
měla s nájemci více sladit komunikaci, protože je Češi navštěvují
stále více, 35 % dokonce jednou týdně.
České firmy využívající technologie a inovace považují marketing za
nezbytný pro svůj chod, ukazuje průzkum společnosti Zonky a agentury Ipsos.
Nákup na základě reklamy přiznává 48 % české populace. Oproti
loňskému roku se ochota připustit vliv reklamy zvýšila, ukazuje letošní
studie Češi a reklama.
# Aktuality # Marketing # Data
Firmy dosáhnou lepších výsledků, pokud budou marketingová a finanční
oddělení spolupracovat efektivně, ukazuje studie společnosti EY.
Podle výzkumu Glami český online trh s módou zaznamenal v roce 2019 obrat
27,4 mld. korun a podíl e-commerce na celkovém módním trhu je 22 %.
Až 81 % Čechů se už setkalo s fake news. Téměř všichni jim zprvu
uvěřili, a 55 % jim uvěřila dokonce opakovaně.
Podle pravidelné zprávy Asociace komunikačních agentur představovaly
v roce 2019 čisté investice do komunikace na českém trhu 119 mld. Kč.
Mediální a zábavní společnosti si uvědomují, že bez transformace
nepřežijí. Investovat musí do automatizace i soustavného vzdělávání
svých zaměstnanců.
Nová studie Reuters Institute se zaměřila na postavení novinářů ve
střední a východní Evropě. To se podle závěrů studie zhoršuje.