Průzkum: Češi oceňují značky, které pomáhají
Pohled do života českých domácností v době koronaviru ukazuje, že si
lidé cení značek, které pomáhají.
Pohled do života českých domácností v době koronaviru ukazuje, že si
lidé cení značek, které pomáhají.
V období probíhající pandemie se evropští diváci více obracejí na
televize veřejné služby, ukazuje nová studie od mezinárodní unie EBU.
Také další data výzkumu adMeter ukazují, že v týdnu od 16. března se
sledovanost médií v Česku zvýšila.
V loňském roce používalo internet již 81 % Čechů starších 16 let,
chytrý telefon pak 70 % populace.
Nová data byla zveřejněna v rámci výzkumu National Pandemic Alarm.
# TV & video # Aktuality # Data
Čas strávený u televizní obrazovky se v průměru denně zvýšil
o 45 minut, sledování zpravodajských TV relací narostlo až dvojnásobně.
Koronavirus má dopad na rostoucí konzumaci nejen zpravodajských médií,
ukazují data adMeter.
Televizní obrazovka je dominantním zdrojem získávání informací
o koronavirové pandemii, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Význam POP komunikace v mediamixu roste. V současnosti ji využívá 82 %
zadavatelů. Co do důležitosti se řadí hned za televizi a internet.
Růst času, který médiím věnujeme, souvisí s rozšiřováním
elektronických zařízení v populaci, ukazují data Nielsen Admosphere.