• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/18032/brandsafety_shutterstock

# Reklama # Data

Hodnota značky a CSR stále víc ovlivňují mediální rozpočet

Čt 2. září 2021 12:00 2 min

Až 82 % zadavatelů reklamy se při rozdělování mediálního rozpočtu rozhodují podle CSR aktivit či hodnot své značky.

/media/17908/mobilegaming_shutterstock

# Online # Data

Za mobilní hry utrácejí lidé o 40 % více než před pandemií

Čt 26. srpna 2021 07:45 2 min

Herní průmysl generuje již několik let největší podíl tržeb z mobilních telefonů. Pandemií tento trend posílil a zatím nevypadá, že by slábl.

/media/17852/volny-cas_chozeni_shutterstock

# Data

Češi tráví volný čas výlety, sledují televizi

Út 24. srpna 2021 07:25 3 min

Výlety a turistika, sledování televize a trávení času na internetu patří k nejoblíbenějším volnočasovým aktivitám. Podíl dovolených a výletů se s nástupem léta navýšil, ukazuje výzkum OMG Research.

/media/15736/investice-penize-shutterstock

# Aktuality # Marketing # PR # Data

Podíl veřejných zakázek na komunikačním trhu tvoří 2 %

Pá 20. srpna 2021 10:10 4 min

Objem veřejných zakázek v oblasti komunikace se meziročně zvýšil o 26 %, i tak ale tvoří jen 2% podíl na trhu, ukazuje analýza AKA a APRA.

/media/17903/amazongo_shutterstock

# Retail # Marketing # Data

Češi chtějí obchody bez pokladen, virtuální asistent zatím neláká

Čt 19. srpna 2021 14:00 5 min

I přes zrychlení digitalizace a automatizace služeb v tuzemsku existují stále technologické možnosti, na které Češi čekají.

/media/17885/nintendo_shutterstock

# Aktuality # Reklama # Data

Z herního softwaru investovalo do reklamy nejvíce Nintendo

St 18. srpna 2021 07:15 1 min

V prvním pololetí 2021 byla inzertně nejsilnější značkou Nintendo, mezi produktovými značkami pak hra Forge of Empires.

/media/17811/lumir-kajnar-a-jiri-boudal

# Marketing # Data

Symboly značky aneb společná řeč výzkumníka s grafikem

Po 16. srpna 2021 14:30 8 min

Jak fungují symboly značky, ukazuje balíček inspiračních karet, na kterých půl roku pracoval grafik Lumír Kajnar a výzkumná agentura Behavio Labs.

/media/17849/nakupy_shutterstock

# Data # Retail

Online nakupování sílí i po otevření kamenných prodejen

Po 16. srpna 2021 07:40 3 min

Otevření obchodů přivedlo zákazníky zpět do kamenných prodejen, zájem o online nakupování tím ale neklesá, vyplynulo z nové vlny výzkumu o chování Čechů v době pandemie od OMG Research.

/media/5623/penize_euro

# Reklama # Data

WARC: Investice do online reklamy se zvýšily téměř o 28 %

So 14. srpna 2021 08:30 4 min

Celosvětové výdaje letos vzrostou o 12,6 %. Nejvíce investic putuje do online reklamy.

/media/17767/liveshopping_shutterstock

# Retail # Data

Až 70 % Evropanů je otevřeno tzv. live shoppingu

Pá 13. srpna 2021 13:05 2 min

Live shopping neboli nakupování z videa v přímém přenosu se stává i na evropském kontinentu stále populárnější.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.