Hodnota značky a CSR stále víc ovlivňují mediální rozpočet
Až 82 % zadavatelů reklamy se při rozdělování mediálního rozpočtu
rozhodují podle CSR aktivit či hodnot své značky.
Až 82 % zadavatelů reklamy se při rozdělování mediálního rozpočtu
rozhodují podle CSR aktivit či hodnot své značky.
Herní průmysl generuje již několik let největší podíl tržeb
z mobilních telefonů. Pandemií tento trend posílil a zatím nevypadá, že
by slábl.
Výlety a turistika, sledování televize a trávení času na internetu patří
k nejoblíbenějším volnočasovým aktivitám. Podíl dovolených a výletů
se s nástupem léta navýšil, ukazuje výzkum OMG Research.
# Aktuality # Marketing # PR # Data
Objem veřejných zakázek v oblasti komunikace se meziročně zvýšil
o 26 %, i tak ale tvoří jen 2% podíl na trhu, ukazuje analýza AKA
a APRA.
I přes zrychlení digitalizace a automatizace služeb v tuzemsku existují
stále technologické možnosti, na které Češi čekají.
V prvním pololetí 2021 byla inzertně nejsilnější značkou Nintendo, mezi
produktovými značkami pak hra Forge of Empires.
Jak fungují symboly značky, ukazuje balíček inspiračních karet, na
kterých půl roku pracoval grafik Lumír Kajnar a výzkumná agentura
Behavio Labs.
Otevření obchodů přivedlo zákazníky zpět do kamenných prodejen, zájem
o online nakupování tím ale neklesá, vyplynulo z nové vlny výzkumu
o chování Čechů v době pandemie od OMG Research.
Celosvětové výdaje letos vzrostou o 12,6 %. Nejvíce investic putuje do
online reklamy.
Live shopping neboli nakupování z videa v přímém přenosu se stává
i na evropském kontinentu stále populárnější.