• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/1021/neuromarketing

# Marketing # Data

Splnit očekávání zákazníků je podle marketérů dnes těžší

St 23. listopadu 2022 07:05 4 min

AŽ 71 % marketérů si myslí, že splnit očekávání zákazníků je nyní těžší než před rokem.

/media/17051/česká_distribuční_letáky

# Aktuality # Data # Retail

Čtvrtina nakupujících využívá slevové akce častěji než dřív

Po 21. listopadu 2022 15:45 4 min

Každý čtvrtý nakupující Čech využívá slevové akce více než dříve, ukazuje výzkum Stem/Mark pro Českou distribuční. Slevovými akcemi se řídí především čtenáři tištěných letáků.

/media/19949/udrzitelnost_shutterstock

# Aktuality # Reklama # Data # Udržitelnost

Průzkum AKA: Agentury si vedou dobře na poli udržitelnosti

Po 21. listopadu 2022 11:50 2 min

Společenská odpovědnost a dlouhodobá udržitelnost je mezi členy AKA na velmi dobré úrovni, ukázal průzkum mezi členskými agenturami Asociace komunikačních agentur.

/media/22986/vlajky_unsplash

# Data

Většina Čechů ovládá aspoň jeden cizí jazyk, více mladší

Čt 17. listopadu 2022 08:30 4 min

Více než třicetileté období od společenských změn v listopadu 1989 přineslo i změny v preferenci výuky cizích jazyků. Češi nejčastěji uvádějí, že ovládají angličtinu, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.

/media/22970/vanoce_unsplash

# Data

Většina Čechů chce letos za Vánoce šetřit

Po 14. listopadu 2022 13:35 4 min

Šetřit bude letos při vánočním nakupování většina z nás. Tvrdí to 63 % Čechů ve věku 15–64 let. Více se k úsporám hlásí ženy a rodiny s dětmi, ukazuje výzkum OMG Research.

/media/20717/social-media-shutterstock

# Online # Data

Nadšení z Instagramu u mladých padá, dál sílí TikTok

Ne 13. listopadu 2022 07:55 3 min

Mediální pozornost přitahuje poslední dobou hlavně Twitter, pro budoucnost sociálních sítí jsou ale důležitější úplně jiné platformy.

/media/22948/nejduveryhodnejsi-znacka

# Marketing # Data

Program Důvěryhodné značky zveřejnil letošní vítěze

Pá 11. listopadu 2022 12:25 7 min

Marketingový program Důvěryhodné značky rozdal ocenění. Mezi nejsilnějšími značkami celého průzkumu zazněla jména jako Lego, Jar a Iqos.

/media/1090/medialni-agentury_graf

# Aktuality # Data

Monitora sleduje mediální obraz kandidátů na prezidenta

Pá 11. listopadu 2022 06:55 4 min

Babišova kandidatura v počtu výstupů překonala dvouměsíční komunikaci Pavla, ukazuje nový projekt Mediální obraz.

/media/1787/brand-apple

# Data

Intebrands: Nejlepším globálním značkám dál vévodí Apple

So 5. listopadu 2022 07:30 2 min

Apple si udržuje pozici nejlepší globální značky desátý rok v řadě. Vyplývá to z aktualizovaného žebříčku Interbrands 2022.

/media/7316/video-online-vod

# TV & video # Online # Data

V Česku přibývá vybíravých diváků videí i těch, kteří za ně platí

Pá 4. listopadu 2022 07:30 3 min

Nové výsledky pravidelné studie o sledovanosti videoobsahu na internetu od Nielsen Admosphere přinášejí mimo jiné i typologii diváckého chování a popisují trendy v konzumaci internetových vi­deí.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.