• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/13133/novinari_shutterstock

# Tisk # Data

Většina lidí je pro omezování médií, která šíří dezinformace

Po 17. dubna 2023 07:15 3 min

Většina českých občanů je pro omezování médií, které záměrně šíří dezinformace, vyplynulo z výzkumu CEDMO Trends při Univerzitě Karlově.

/media/23045/pocitac_psani_online_unsplash

# Online # Data # Aktuality

Online seznamování vyzkoušela už polovina Čechů

Ne 16. dubna 2023 07:55 3 min

Seznamování online vyzkoušela už skoro polovina české online populace. Polovina zkušeností je ale negativních, ukázal výzkum Nielsen Admosphere.

/media/11425/novinari_tk

# Aktuality # Data

Výzkum: Agendu českých médií určují převážně muži

Po 10. dubna 2023 07:55 2 min

Zatímco podíly žen a mužů v redakcích českých médií jsou poměrně vyrovnané, v jejich vedení panuje významný nepoměr v neprospěch žen, zjistil výzkum Kateřiny Mahdalové.

/media/18734/online-reklama_shutterstock

# Marketing # Data # Aktuality

Efektivita reklamy roste na mediálních platformách s vyšší pozorností

Pá 7. dubna 2023 07:30 2 min

Pozornost hraje klíčovou roli v efektivitě reklamních sdělení. Investice do reklamy na dražších mediálních platformách s vyšší pozorností se proto podle studie WARC vyplatí.

/media/24437/apetito

# Aktuality # Reklama # Data

Z mléčných výrobků do reklamy nejvíce investuje Apetito

St 5. dubna 2023 14:45 1 min

Od začátku roku je v segmentu mléčných výrobků zatím největším inzerentem značka Apetito.

/media/12113/bio_shutterstock

# Marketing # Data

Ochota Čechů připlatit si za odpovědné produkty poklesla

Pá 31. března 2023 12:20 4 min

Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.

/media/24366/air-bank_praha_vodickova

# Data # Marketing

KPMG: Zákaznická zkušenost se zlepšila, první je Air Bank

Čt 30. března 2023 13:05 4 min

Air Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG ČR na základě 50 tisíc klientských hodnocení.

/media/24476/udržitelný-byznys-2023-factsheet_zdroj_změna-k-lepšímu

# Data # Udržitelnost

České firmy a udržitelnost 2023

Čt 30. března 2023 08:50 0 min

Udržitelností se zabývá 83 % firem v České republice a v těch firmách, kde se neřeší, ji 90 % respondentů řešit chce. Vyplývá to z průzkumu firemní udržitelnosti v Česku Udržitelný byznys 2023. Výsledky průzkumu si můžete prohlédnout v interaktivní prezentaci níže. Listování zahájíte najetím myši na tlačítko „Vstoupit do reportu".

/media/1966/retail

# Data # Retail

Češi nakupují levnější produkty, vyhledávají promoce a privátky

Čt 30. března 2023 07:35 2 min

Výrazný růst cen ovlivňuje nákupní chování českého zákazníka. Přestože nákupy zatím neomezuje, sahá spíše po levnějším zboží a více nakupuje v promocích, ukazuje výzkum Nielsen IQ, prezentovaný na Retail Summitu.

/media/6947/shutterstock_penize_euro

# Data # Marketing

Inflace přeje deinfluencerům, důvěra ve značky klesá

Út 28. března 2023 11:10 3 min

Trend deinfluencerů, tedy lidí, kteří odrazují druhé od nákupu té či dané značky, v kontextu inflace sílí.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.