Většina lidí je pro omezování médií, která šíří dezinformace
Většina českých občanů je pro omezování médií, které záměrně
šíří dezinformace, vyplynulo z výzkumu CEDMO Trends při Univerzitě
Karlově.
Většina českých občanů je pro omezování médií, které záměrně
šíří dezinformace, vyplynulo z výzkumu CEDMO Trends při Univerzitě
Karlově.
Seznamování online vyzkoušela už skoro polovina české online populace.
Polovina zkušeností je ale negativních, ukázal výzkum Nielsen Admosphere.
Zatímco podíly žen a mužů v redakcích českých médií jsou poměrně
vyrovnané, v jejich vedení panuje významný nepoměr v neprospěch žen,
zjistil výzkum Kateřiny Mahdalové.
# Marketing # Data # Aktuality
Pozornost hraje klíčovou roli v efektivitě reklamních sdělení. Investice
do reklamy na dražších mediálních platformách s vyšší pozorností se
proto podle studie WARC vyplatí.
Od začátku roku je v segmentu mléčných výrobků zatím největším
inzerentem značka Apetito.
Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let
vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
Air Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických
zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG ČR na základě
50 tisíc klientských hodnocení.
Udržitelností se zabývá 83 % firem v České republice a v těch
firmách, kde se neřeší, ji 90 % respondentů řešit chce. Vyplývá to
z průzkumu firemní udržitelnosti v Česku Udržitelný byznys
2023. Výsledky průzkumu si můžete prohlédnout v interaktivní prezentaci
níže. Listování zahájíte najetím myši na tlačítko „Vstoupit do
reportu".
Výrazný růst cen ovlivňuje nákupní chování českého zákazníka.
Přestože nákupy zatím neomezuje, sahá spíše po levnějším zboží a více nakupuje v promocích, ukazuje výzkum Nielsen IQ, prezentovaný na
Retail Summitu.
Trend deinfluencerů, tedy lidí, kteří odrazují druhé od nákupu té či
dané značky, v kontextu inflace sílí.