AKA: Trh reklamy letos čeká růst, ale pomalejší
Podle odhadu AKA dosahuje trh marketingové komunikace výše
136 miliard korun.
Podle odhadu AKA dosahuje trh marketingové komunikace výše
136 miliard korun.
V prvním čtvrtletí letošního roku zatím do inzerce z hobby marketů
nejvíce investoval Mountfield.
Google podpoří Univerzitou Karlovou vedenou Středoevropskou observatoř
digitálních médií v boji proti informačním poruchám částkou ve výši
1 mil. euro.
Výsledky výzkumu veřejného mínění o svobodě médií v Polsku, Česku,
Slovensku a v Maďarku představil výbor pro redakční nezávislost za
podpory Reportérů bez hranic a Bakalovy nadace. Realizovala ho agentura
Median.
Behavio uvádí na trh novinku v podobě testování efektivity kampaně. Cena
za test se může dostat pod 20 tisíc korun.
Většina české populace se domnívá, že umělá inteligence (AI) v období
následujících pěti let zcela nenahradí lidské novináře, ukazuje výzkum
Ipsos a FSV UK.
Pro rok 2023 vzrostly hodinové sazby v oboru komunikace meziročně
2022 o 7,3 %.
Obrat výzkumu trhu v roce 2022 odhaduje profesní sdružení SIMAR na
3,6 mld. Kč. Po dvouciferném předloňském růstu se trh loni zvedl
jen mírně.
Míra šetření Čechů se stabilizovala. Do nadcházejících měsíců hledí
s mírným optimismem.
Nejoblíbenějšími značkami čajů u českých spotřebitelů jsou hlavně
Teekanne a Loyd. Nejvyšší preference mají ovocné čaje, ukazuje výzkum
Ressolution Group.