• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/12113/bio_shutterstock

# Retail # Data

Bio segment nabírá na síle, zejména díky privátním značkám

Po 18. srpna 2025 06:45 4 min

Objem prodeje bio potravin roste přibližně desetkrát rychleji, než je tomu u klasických potravin. 

/media/qoyfcnf1/fotbal_stadion_freepik

# Marketing # Data

Nejhodnotnější fotbalové značky. Jak si stojí na startu nového ročníku?

So 16. srpna 2025 07:40 3 min

Real Madrid a Barcelona dominují aktualizovanému žebříčku fotbalových značek od Brand Finance. Premier League je ale stále komerčně nejsilnější fotbalovou ligou světa.

/media/bhsn50ah/office-zamestani_pixabay

# Aktuality # Data

Čtyři dny v práci, lepší výsledky. Pětidenní mají horší výkon

Pá 15. srpna 2025 09:50 2 min

Podle průzkumu State of Sales and Marketing dosáhlo loni svých nejméně obchodníků za posledních pět let. Přesčasy ani práce z domova výsledky nezlepšují, naopak k nim má blízko čtyřdenní pracovní týden.

/media/20624/lidé-čr_shutterstock

# Data

Češi 45+: Cílová skupina, jakou svět neviděl

St 13. srpna 2025 14:05 9 min

Nejpočetnější věková skupina lidí v Česku je z hlediska marketingu dost často neviditelná, popisuje na základě výsledků studie Češi 45+ Petr Tomáš z WPP Media.

/media/20590/socialni-media_komunity_shutterstock

# Online # Data

AMI Digital Index: České generace na sociálních sítích. Kde se liší?

St 6. srpna 2025 11:55 4 min

Studie AMI Digital Index, která mapuje chování Čechů na sociálních sítích, se vedle pohledu na celkovou populaci věnovala také odlišnostem v chování u jednotlivých generací.

/media/18233/shutterstock_online_marketplace

# Data # Retail

České e-shopy využívají tržiště ve velkém, spokojeny ale nejsou

Ne 3. srpna 2025 07:35 2 min

Přes polovinu tuzemských e-shopů prodává své zboží přes marketplaces, tržby na nich většinou nepřesáhnou ani 10 %. 

/media/2162/cedok

# Aktuality # Data # Marketing

NADA: Nejznámější CK je Čedok, nejvíc investuje TUI

St 30. července 2025 15:55 2 min

Nejvyšší investice do reklamy v médiích v loňském roce měla mezi cestovními kancelářemi podle monitoringu značka TUI. Nejznámější je podle výzkumu NADA Čedok, na druhé místo se posunula Invia.

/media/dx0h25li/cr_1

# Aktuality # Marketing # Data

Novou vizuální identitu státu hodnotí Češi známkou dva minus

St 30. července 2025 10:50 2 min

Češi známkovali nový státní vizuál. Nejlépe ho hodnotí mladí a voliči vládních stran, vyplývá z průzkumu NMS.


/media/i55n1scl/shudu_gram

# Marketing # Data

AI influenceři jsou na vzestupu, zájem o ně je však rozporuplný

St 30. července 2025 07:00 3 min

S rozvojem umělé inteligence vzniká čím dál více i AI influencerů. Značky, které je používají, však zájem spotřebitelů nemají zaručen. 

/media/16696/shutterstock_retail_digi

# Data # Retail # Aktuality

Češi se učí nakupovat s AI, v retailu ji využívá téměř třetina

Po 28. července 2025 07:00 2 min

Podle aktuálního průzkumu Adyen využívá umělou inteligenci při nákupech už téměř třetina českých spotřebitelů.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.