• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/9111/shutterstock_online_nákupy_1

# Data # Marketing

Na recenze a doporučení Češi slyší víc než na reklamu

Pá 9. června 2023 07:20 4 min

Pro více než polovinu českých spotřebitelů mají recenze a hvězdičky větší vliv než cena produktu, ukazuje průzkum.

/media/18974/tv-a-chytry-mobil_shutterstock

# TV & video # Data

ATO: Sledování TV převyšuje v denní aktivitě Čechů sociální sítě

Pá 2. června 2023 11:25 3 min

Sledování lineárního televizního vysílání je stále nejčastější denní mediální aktivitou Čechů, ukazuje výzkum životního stylu z projektu oficiálního měření televize a videoobsahu.

/media/24949/muzeumfantastickychiluzi

# Aktuality # Reklama # Data

Z muzeí nejvíce inzeruje Muzeum fantastických iluzí

Út 30. května 2023 13:40 1 min

V segmentu muzeí a galerií bylo nejsilnějším inzerentem Muzeum fantastických i­luzí.

/media/16365/graf_rostoucí

# Aktuality # Data

MNforce nabízí díky AI tvorbu dotazníku pro výzkum

Út 30. května 2023 07:05 1 min

MNforce spouští nový webový nástroj na bázi umělé inteligence (AI), který pomáhá klientům s tvorbou dotazníků.

/media/24920/ipsos_experimetn_udrzitelnaplechovka

# Marketing # Data

Udržitelné obaly zvyšují preferenci značky, ochotu připlatit si nikoliv

Pá 26. května 2023 06:45 5 min

Udržitelné obaly pomáhají prodejům, lidé však nejsou ochotni si za ně připlatit, ukazuje experiment agentury Ipsos.

/media/20130/video_on-demand_shutterstock

# TV & video # Data

Češi si už většinově myslí, že za videoobsah je správné platit

Čt 25. května 2023 07:20 4 min

Většina tuzemské internetové populace se domnívá, že je správné za videoobsah platit. Celkově je spokojenost s nabídkou videoobsahu vysoká, ukázal průzkum Nielsen a Ressolution Group.

/media/24652/umela-inteligence_ai

# Aktuality # PR # Data

Umělou inteligenci v praxi využívá přes 75 % PR agentur

St 24. května 2023 15:55 3 min

Více než tři čtvrtiny PR agentur začleňuje do své praxi umělou inteligenci. Nejčastějším nástrojem je ChatGPT, zjistil výzkum APRA.

/media/24868/opavia

# Reklama # Data

Behavio: Opavia upekla řemeslně dokonalou reklamu

Út 23. května 2023 07:15 4 min

Spot „Po generace v rodinách“ od značky Opavia pracuje hlavně s emocemi. Skrývá se v ní ale i důmyslný branding, odhaluje agentura Behavio.

/media/24837/online-seznamovani_pixabay

# Online # Data

Seznamování přes internet zatím nevyužila víc než polovina Čechů

Pá 19. května 2023 06:45 3 min

V porovnání s loňskými výsledky jsou respondenti ve svých odpovědích týkajících se zkušeností seznamování přes internet optimističtější, vyplývá z výzkumu Ressolution Group.

/media/10487/apple_shutterstock

# Marketing # Data

PwC: Hodnota největších firem se propadla, v čele je stále Apple

St 17. května 2023 06:55 3 min

Podle studie PwC se hodnota největších světových firem propadla nejvíce od krizového roku 2009. Jedničkou zůstává Apple.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.