Na recenze a doporučení Češi slyší víc než na reklamu
Pro více než polovinu českých spotřebitelů mají recenze a hvězdičky
větší vliv než cena produktu, ukazuje průzkum.
Pro více než polovinu českých spotřebitelů mají recenze a hvězdičky
větší vliv než cena produktu, ukazuje průzkum.
Sledování lineárního televizního vysílání je stále nejčastější
denní mediální aktivitou Čechů, ukazuje výzkum životního stylu
z projektu oficiálního měření televize a videoobsahu.
V segmentu muzeí a galerií bylo nejsilnějším inzerentem Muzeum
fantastických iluzí.
MNforce spouští nový webový nástroj na bázi umělé inteligence (AI),
který pomáhá klientům s tvorbou dotazníků.
Udržitelné obaly pomáhají prodejům, lidé však nejsou ochotni si za ně
připlatit, ukazuje experiment agentury Ipsos.
Většina tuzemské internetové populace se domnívá, že je správné za
videoobsah platit. Celkově je spokojenost s nabídkou videoobsahu vysoká,
ukázal průzkum Nielsen a Ressolution Group.
Více než tři čtvrtiny PR agentur začleňuje do své praxi umělou
inteligenci. Nejčastějším nástrojem je ChatGPT, zjistil výzkum APRA.
Spot „Po generace v rodinách“ od značky Opavia pracuje hlavně
s emocemi. Skrývá se v ní ale i důmyslný branding, odhaluje agentura
Behavio.
V porovnání s loňskými výsledky jsou respondenti ve svých odpovědích
týkajících se zkušeností seznamování přes internet optimističtější,
vyplývá z výzkumu Ressolution Group.
Podle studie PwC se hodnota největších světových firem propadla nejvíce od
krizového roku 2009. Jedničkou zůstává Apple.