• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/26318/black-friday_shopping_pixabay

# Retail # Data

Black Friday ovlivňuje nákupní chování u čtvrtiny Čechů

Út 24. října 2023 07:10 4 min

Nabídky Black Friday ovlivňují nákupní chování čtvrtiny české onlinové populace starší 15 let. Zájem o nákup zboží na Black Friday s přibývajícím věkem klesá, ukazuje průzkum Ressolution Group a Nielsen.

/media/26297/ms365_obr

# Aktuality # Data

Microsoft mění pravidla hry, jaké jsou nástroje pro marketéry?

Pá 20. října 2023 14:15 2 min

Jak s využitím řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Insights, AI a nástrojů Microsoft Copilot využít zákaznická data, ukáže specializovaný seminář.

/media/26268/vyzkum_freepik

# Data

Tuček, Hynčica a Veis spouštějí výzkumnou agenturu NADA

Čt 19. října 2023 12:35 3 min

Nová výzkumná agentura NADA Research se zaměřuje především na kontinuální mapování spotřebitelského chování české populace.

/media/12207/ecommerce

# Aktuality # Data # Retail

E-shopy nejvíce cení rychlost doručení a dodržení termínu

Čt 19. října 2023 07:05 2 min

Pro e-shopy je nejdůležitější parametrem pro spolupráci s přepravní společností rychlé doručení zásilky a dodržení termínu, vyplývá z průzkumu.

/media/24816/media_online_stream_tv_unsplash

# TV & video # Data

Nový výzkum: Voyo je za Netflixem druhé nejznámější

Po 16. října 2023 07:05 3 min

Nejvyšší podpořenou znalost mezi českými uživateli vykazují z VOD služeb Netflix, Voyo a Disney+, ukazuje nová studie Behavio Labs.

/media/26094/uv_grp1

# Tisk # Data

Vydavatelé zavádějí tiskový GRP, odráží i kvalitu čtení

Pá 6. října 2023 07:20 3 min

Při plánování tiskových kampaní by se měla zohlednit kvalita kontaktu s titulem. Nově je proto součástí výpočtu tiskového GRP, kterým Unie vydavatelů rozšiřuje výzkum Media projekt.

/media/26007/organiccosmetics_unsplash

# Marketing # Data

Trh s kosmetikou roste, mladí volí přírodní alternativy

Út 3. října 2023 14:15 3 min

Trh s přírodními a ekologickými kosmetickými přípravky v posledních letech vzrostl o více než sedm procent.

/media/22639/lide-senior_unsplash

# Marketing # Data

Značky chybují, když přehlížejí starší spotřebitele

Pá 29. září 2023 07:40 4 min

Z výzkumu vyplývá, že značky přehlížejí spotřebitele ve věku 50–70 let. Ta je přitom v nakupování velmi podstatnou skupinou.

/media/25984/maximus-i

# Aktuality # Data

Toxin spouští novou aplikaci Maximus

Po 25. září 2023 11:40 2 min

Společnost Toxin, zaměřující se na monitoring médií,  uvádí novou aplikaci Maximus.

/media/12207/ecommerce

# Data # Retail # Aktuality

Doručování balíků do parcel shopů využívá téměř polovina Čechů

So 23. září 2023 08:00 2 min

Doručování balíků na domácí adresu je stále nejžádanější způsob balíkového doručování, postupně se ale snižuje. Naopak přibývá lidí, kteří využívají sítí nezávislých výdejních míst, ukazuje výzkum Ipsos pro GSL.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.