• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/21960/mobilni-telefon_pixabay

# Online # Reklama # Data

Globální výdaje za mobilní reklamu se letos zvýší

So 20. ledna 2024 07:55 2 min

Globální výdaje za mobilní reklamu letos dosáhnou 402 miliard dolarů, o 11 % více než loni, vyplývá ze zprávy společnosti Data.ai. 

/media/glwbcw3u/zima_hory_lanovka_unsplash

# Data

Zimní dovolenou letos plánuje jen čtvrtina populace

Čt 18. ledna 2024 07:05 3 min

Zimní dovolenou plánuje v letošním roce čtvrtina tuzemské onlinové populace. Mírně převažuje rozhodnutí strávit ji v tuzemsku než v zahraničí. Data přináší výzkum Ressolution Group.

/media/1966/retail

# Retail # Data

Studie: Podíl Lidlu roste nejrychleji, posilují i Billa a Penny

Út 16. ledna 2024 17:45 4 min

Od roku 2005 navýšil nejvíce podíl na maloobchodním trhu řetězců Lidl. Zhruba dvojnásobného růstu podílu pak dosáhly Billa a Penny, ukazuje studie Mendelovy univerzity a ÚOHS.

/media/i4dlrsyj/wearables_unsplash

# Data # Online

Propojená zařízení jsou pro dvě třetiny spotřebitelů nezbytná

Út 16. ledna 2024 14:50 4 min

Většina uživatelů propojených zařízení by dalo přednost jednomu rozhraní, které by umožnilo interoperabilitu všech zařízení, ukazuje výzkum Capgemini. 

/media/1y3hqq2u/socialnetworks_unsplash

# Online # Data

Roste počet lidí, kteří se cíleně vyhýbají zprávám na sítích

Út 16. ledna 2024 07:25 3 min

Podle průzkumu Masarykovy univerzity a Národního institutu SYRI se zvyšuje počet lidí, kteří se zprávám na sítích záměrně vyhýbají nebo se je snaží omezit. 

/media/26788/deti-a-mobil_freepik

# TV & video # Online # Data # Aktuality

Mladší teenageři rádi sledují videa na malých obrazovkách

Pá 12. ledna 2024 12:20 2 min

Děti ve věku 12 až 13 let ve velkém sledují videa na malých obrazovkách, rádi je sdílejí i komentují, ukazuje výzkum Ressolution a Nielsen. 

/media/9146/promoce_shutterstock

# Retail # Data

V promocích se loni prodaly téměř dvě třetiny zboží

Pá 12. ledna 2024 07:20 3 min

Většina Čechů stále šetří. Vyhledávají slevy i privátní značky. V promocích se v roce 2023 prodalo podle NielsenIQ 66 % zboží. 

/media/11425/novinari_tk

# Tisk # Data

Nezájem o politiku v médiích je nejvyšší v historii měření

Pá 12. ledna 2024 07:15 2 min

Informace o politice v médiích nikdy nesleduje pětina české populace, jde o nejvyšší podíl v historii měření.

/media/21047/noviny_online_ctenar_shutterstock

# Online # Tisk # Data

Vydavatelé letos čekají další pokles návštěvnosti ze sociálních sítí

Čt 11. ledna 2024 07:10 5 min

Rok 2023 přinesl zpravodajským online médiím výrazné poklesy návštěvnosti především ze sociálních sítí Facebook a X. Zástupci médií přitom očekávají, že tento trend bude pokračovat i letos. Vyplývá to ze studie Reuters Institute.

/media/5185/shopping

# Retail # Marketing # Data

S nákupní zkušeností je spokojeno jen 9 % spotřebitelů

Út 9. ledna 2024 16:20 3 min

V kamenných obchodech je se svou nákupní zkušeností spokojeno jen 9 % spotřebitelů, na internetu pouze 14 %, ukazuje studie IBM. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.