Výzkum: Gen Z ztrácí zájem o české národní výběry
Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a Pragosport.
Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a Pragosport.
Nejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je
opět Muzeum fantastických iluzí.
Preference zákazníků kamenných obchodů se mění, zvláště u mladých
lidí, ukazuje spotřebitelský průzkum společnosti CBRE.
Negativní vztah české společnosti k reklamě se promítá i do cílené
reklamy. Více než třetině dokonce vadí, ukázal výzkum Nielsen a ResSolution Group.
Z předvolebních kampaní do Evropského parlamentu českou populaci nejvíce
oslovila kampaň hnutí ANO, naopak u Spolu je hodnocení spíše negativní.
Podle projektu Mediální obraz mapujícího mediální pokrytí kandidátů do
voleb do Evropského parlamentu v médiích nejvíc rezonují Starostové.
Letošní Innovation Lab se zaměřil na způsoby, jak co nejefektivněji
oslovit zákazníky z generace Z. Kupodivu tradiční média nedopadla
špatně.
Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla
o 4 %. Většina prodejců plánuje expanzi.
Značkou, kterou si s hokejovým mistrovstvím česká populace nejčastěji
spojí, je Škoda Auto. Zjistil to průzkum ResSolution Group.
Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace
starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI
Digital Index.