• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/20130/video_on-demand_shutterstock

# TV & video # Online # Tisk # Audio # Data

Streaming táhne tržby, ziskovost médií v Evropě ale klesá

Út 16. září 2025 12:10 4 min

Evropský mediální trh roste díky streamingu, online reklamě a novým modelům distribuce. Ziskovost mediálních firem však klesá a stále větší část trhu ovládají americké platformy, vyplývá z ročenky Media Industry Outlook.

/media/17941/letáky_shutterstock

# Aktuality # Retail # Data

Téměř polovinu Čechů přitáhnou čerstvé potraviny na titulce letáků

Út 16. září 2025 07:30 4 min

Čerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, na titulní straně letáků motivují bezmála polovinu Čechů k návštěvě obchodu.

/media/5768/medialni-agentura

# Data # Reklama

Inzerce v prémiových médiích posiluje důvěru ve značky

Út 16. září 2025 07:20 3 min

Spotřebitelé důvěřují značkám více, pokud se jejich reklama objevuje v prémiových médiích, vyplývá z mezinárodního výzkumu.

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Po 15. září 2025 15:20 2 min

S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.

/media/17368/novinari_shutterstock

# Data

Česká média ohrožuje vysoká koncentrace vlastnictví

Po 15. září 2025 07:10 4 min

Vysoká koncentrace vlastnictví v tradičních i onlinových mediálních sektorech představuje pro pluralitu českých médií vysoký stupeň rizika, vyplývá z letošní zprávy Monitoru plurality médií v EU.

/media/whufxtgo/lide-media-kino_pixabay

# Data # TV & video # Online # Tisk # Audio

Generace Čechů 45+ už dávno není jen offline. Jak ji oslovit?

Út 9. září 2025 07:10 6 min

Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.

/media/ki3pe5wv/graf-vyvoj_pixabay

# Data # Aktuality

Medializaci politických stran před volbami sleduje Mediální obraz

Út 9. září 2025 07:05 3 min

Projekt Mediální obraz mapuje mediální stopu stran a hnutí před volbami do Poslanecké sněmovny.

/media/knmfro13/ai-umela-inteligence_unsplash

# Data

AI Monitor: Zájem o AI v Česku roste, obavy zůstávají

Po 8. září 2025 06:50 4 min

Ačkoli Češi zůstávají vůči umělé inteligenci stále spíše skeptičtí, zájem o její nástroje neustále roste. Každý třetí Čech už zkusil ChatGPT, ale jen málokdo ví, kde se s AI denně setkává, vyplývá z výzkumu Ipsos.

/media/18006/vino_shutterstock

# Data # Marketing

Vinobraní plánuje pětina Čechů, láká vzdělanější a Pražáky

Ne 7. září 2025 07:55 3 min

Účast na letošních zářijových vinařských slavnostech spíš plánuje pětina české populace. Nejčastěji zamíří do Mikulova.

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

Pá 5. září 2025 12:55 2 min

Praha se na čtyři dny stane centrem světového výzkumu a insightů, uskuteční se zde mezinárodní kongres Esomar 2025.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.