• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/18960/tv-video-na-vyzadani_shutterstock

# TV & video # Online # Data

Netflix v Česku vede, druhé je Voyo. Prima+ se dotáhla na Disney+

Út 26. listopadu 2024 10:30 3 min

Netflix zůstává v Česku nejčastěji využívanou službou videa na vyžádání (VOD). Následuje Voyo jako nejsilnější lokální služba. Prima+ se dostala na srovnatelný podíl jako Disney+.

/media/czydumdq/online_pc_kreativita_pixabay

# Reklama # PR # Data

Téměř všechny reklamní i PR agentury v Česku používají AI

Po 25. listopadu 2024 07:05 4 min

Téměř všechny tuzemské reklamní i PR agentury využívají nástrojů umělé inteligence, a to především pro pomocné práce. Zjistil to společný výzkum asociací AKA a APRA.

/media/doyp21zo/quality_shopping_freepik

# Marketing # Data

Společenská odpovědnost je fajn, Češi ale chtějí hlavně kvalitu

Po 25. listopadu 2024 06:30 2 min

Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální studie Ipsosu.

/media/14457/nakup-tisku

# TV & video # Tisk # Audio # Data

TOP média zkraje 90. let: Bravo, Blesk, Vlasta nebo federální F1

Ne 17. listopadu 2024 08:35 4 min

Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly vybudovanou tradici z období před rokem 1989.

/media/nl0avbb0/cesko_cr_pixabay

# Data # Aktuality

Češi vnímají listopad 1989 kladně, současnost vidí ale méně pozitivně

So 16. listopadu 2024 08:00 4 min

Listopadovou revoluci hodnotí většina české populace jako kladnou historickou událost. Současný politický systém ale vidí jako dobrý pouze polovina Čechů, druhá polovina ho označuje za spíše špatný nebo velmi špatný. Zjistil to výzkum CVVM.

/media/9146/promoce_shutterstock

# Retail # Data

Prodej v promocích začíná klesat, privátky stále rostou

Čt 14. listopadu 2024 21:45 3 min

Díky nabídce v prémiových, ekologických a bio segmentech si mnoho spotřebitelů ani neuvědomuje, že volí při nákupu privátní značky.

/media/24537/kb_kampan

# Aktuality # Reklama # Data

Z bank za poslední rok nejvíce inzerovala KB

Čt 14. listopadu 2024 10:00 1 min

Nejsilnějším inzerentem v segmentu bankovních a spořitelních služeb byla za uplynulý rok Komerční banka. 

/media/6526/ecommerce_shutterstock

# Aktuality # Retail # Data

Při nákupu elektroniky dominují e-shopy nad kamennými obchody

St 13. listopadu 2024 14:15 6 min

Většina nákupů elektroniky na českém trhu už probíhá přes e-shopy, vévodí Alza a Datart. 

/media/ecaa2gvi/ai_umela-inteligence_media_unsplash

# Data

S použitím AI ve zpravodajství souhlasí jen 10 procent Čechů

Po 11. listopadu 2024 07:05 1 min

Čeští uživatelé zpravodajského obsahu nedůvěřují umělé inteligenci ve zpravodajství. Obávají se, že znemožňuje rozeznat fikci od skutečnosti, ukazuje nová studie ResSolution Group a Nielsen.

/media/zbjns35u/ecommerce_vanoce_freepik

# Aktuality # Retail # Data

Češi plánují online nákupy dárků ve velkém už v listopadu

So 9. listopadu 2024 12:00 3 min

Za dárky na internetu plánují Češi utratit víc než v kamenných obchodech, většinou do 10 tisíc korun, ukazuje průzkum APEK. 

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.