• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/xsmd4uvd/ipsos

# Aktuality # Data

Ipsos potvrzuje svůj zájem o akvizici Kantar Media

Út 3. prosince 2024 16:45 1 min

Výzkumná agentura Ipsos potvrdila, že vede diskuse o možném odkupu konkurenční společnosti Kantar Media. 

/media/egsj2rbe/hokej_freepik

# Marketing # Data

Hokejoví fanoušci se mění, zápasy se sledují více v rodině

Út 3. prosince 2024 07:25 4 min

Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro značky.  

/media/k43jndjh/skoda_elroq

# Aktuality # Reklama # Data

Kaspen začíná měřit, jak různé segmenty pracují se značkou

Po 2. prosince 2024 07:05 2 min

Kaspen/Jung von Matt spouští Brand Performance Index, s nímž bude měřit šest průmyslových segmentů. 

/media/21175/live-shopping_shutterstock

# Marketing # Data

Důvěra zákazníků ve firmy je rekordně nízká, AI by využili mladší

Ne 1. prosince 2024 07:50 3 min

Podle průzkumu Salesforce zvyšuje umělá inteligence nároky na značky. AI by před člověkem při nakupování lidé upřednostnili zejména kvůli rychlejší obsluze.

/media/cqjehyyz/freeik_shopping-cart-commerce-graphic-symbol-icon

# Aktuality # Retail # Data

Doba přeje velkým nákupům, přesouvají se online

Pá 29. listopadu 2024 06:45 3 min

Roste počet věrných zákazníků online supermarketů, velké nákupy se stávají racionálnější. 

/media/jnmfadge/zeme_svet_aigenerated_freepik

# Data # Marketing

Svět se mění příliš rychle, lidé u značek hledají jistoty

Čt 28. listopadu 2024 16:00 6 min

Mezi globální trendy, které ovlivňují i české spotřebitele, patří důraz na lokálnost, ochranu životního prostředí nebo komplexní péče o zdraví. 

/media/simkxgw5/steve-hatch-and-stefan-heremans

# Aktuality # Data

CPS GfK se oficiálně přejmenovává na YouGov

Čt 28. listopadu 2024 06:55 2 min

Deset měsíců po převzetí společností YouGov mění výzkumná agentura Consumer Panel Services GfK svůj název. 

/media/k4ti0iwd/freepik_ai_robot_person_aigenerated

# PR # Data

K úspěchu v PR vede propojení technologie a transparentní komunikace

Čt 28. listopadu 2024 06:50 6 min

Příští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou? 

/media/54upewhz/podcast_unsplash

# Audio # Data

Podcasty poslouchají čtyři miliony lidí, nejvíce mladí

St 27. listopadu 2024 07:30 1 min

Mluvené slovo poslouchá přes internet 46 % tuzemské populace starší 16 let, vyplývá ze zprávy Českého statistického ú­řadu.

/media/7316/video-online-vod

# TV & video # Online # Data

Sledovanost placených videí se za rok zvýšila o 700 tisíc uživatelů

St 27. listopadu 2024 07:15 2 min

Skupina lidí, kteří v Česku sledují placená videa na internetu, se dál rozšiřuje. V letošním roce je vyšší o téměř 700 tisíc a představuje 3,65 mil. osob. Ukazují to data ČSÚ.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.