Facebook začíná teenagery nudit
Z výzkumu mediální agentury PHD, který uskutečnila ve vlastním studiu na
focus group výzkumy, vyplynulo, že teenagery začíná Facebook nudit.
Z výzkumu mediální agentury PHD, který uskutečnila ve vlastním studiu na
focus group výzkumy, vyplynulo, že teenagery začíná Facebook nudit.
Procento uživatelů na sociálních sítích se dál zvyšuje, podle nového
výzkumu je v USA využívá už 50 % populace.
Půlroční bilance prodaných nákladů deníků ukazuje, že nejnižší
poklesy zaznamenávají Právo a Hospodářské noviny. V předplatném se
daří Lidovým novinám.
Špatná zpráva pro marketéry: spotřebitelská důvěra je celosvětově na
nejnižší úrovni za období posledních šesti čtvrtletí.
Poslechovost regionálních rádií se v letošním pololetí meziročně
zvýšila natolik výrazně, že odskočila celoplošným stanicím.
Vývoj demografické struktury českých deníků za poslední čytři roky
potvrzuje u zpravodajských i bulvárních deníků úbytek mladších
čtenářů a naopak větší podíl starších čtenářů.
Přinášíme kompletní statistiku klíčových parametrů o penetraci
digitálních médií v evropských zemích.
Nová studie o možnostech komunikace značek v sociálních sítích zkoumala
zásah a frekvenci branded contentu na sociální síti Facebook.
Pokles reklamních investic v prvním pololetí dokládá i snížení
celkového objemu mediálních investic deseti největších tuzemských
zadavatelů.
Nový výzkum mapující využívání marketingových online nástrojů
ukázal, že marketéři ještě nejsou příliš jistí v zapojování
sociálních médií do marketingové komunikace.