Product placement registruje až polovina TV diváků
Výzkum OMD o dopadech product placementu přináší zhodnocení této formy
komerční komunikace v českém prostředí.
Výzkum OMD o dopadech product placementu přináší zhodnocení této formy
komerční komunikace v českém prostředí.
Celkový čistý objem trhu reklamy v místě prodeje za rok 2010 v České
republice tvořil 4,522 miliardy Kč. Vyplývá to z výzkumu asociace POPAI a agentury OMD.
Nový layout firemních stránek na Facebooku přesunul fokus uživatelů –
fanoušci více zaznamenávají ústřední fotografii a déle sledují novinky
na zdi.
I když mají muži a ženy skoro stejný přístup k internetu, každý
z nich vykazuje na internetu jiné chování.
Nástroj mediální agentury PHD využívá pro plánování TV reklam
unikátních výsledků, které odhalila magnetická resonance.
Z nové studie TNS Aisa vyplývá, že lokalizační služby se přesunují do
mainstreamu a rostou nejvíce ze všech mobilních služeb.
Jak se chovají spotřebitelé jednotlivých evropských zemí v současném
ekonomickém kontextu?
Marketéři plánují dále zvyšovat svoji přítomnost v sociálních
médiích, ukazuje studie Social Media Marketing Industry Report 2012.
Monitorovaný objem reklamních investic do médií dosáhl za první
čtvrtletí 11,8 mld. Kč, meziročně klesl o necelá 2 %.
Vliv reklamy na dívky ve věku 10–21 let není radno podceňovat. Někdy
totiž může působit jinak, než jak je zamýšleno.