Co zahýbalo českým TV zpravodajstvím?
Nova sází ve zpravodajství na kriminalitu, zprávy na Primě se více
podobají Událostem.
Nova sází ve zpravodajství na kriminalitu, zprávy na Primě se více
podobají Událostem.
Studie ukazuje vztah mezi lajky, pozitivním vnímáním značky a ochotou
koupit si její produkty.
V průběhu PR kampaně vzrostl počet dětí, které dají přednost před
fast foodem školní jídelně, o 20 %.
Studie o mladých lidech Millennials vyvrací mýty o jejich chování
v digitálním prostředí.
Ekonomická krize a vlastnické změny v posledních letech oslabují
nezávislost médií ve střední Evropě, říká Václav Štětka
z Univerzity Karlovy.
Jak se dělají sociální média v bance bez poboček, přibližují Mária
Kecsoová a Pavel Šafin ze Zuno.
Děti nejraději ze všech médií sledují televizi. S přibývajícím věkem
na důležitosti získává internet.
Ochotni jsou lidé platit za odborné informace ze svého oboru či za informace
potřebné pro práci.
Souběžnému sledování několika obrazovek najednou věnují Češi
v průměru 146 minut denně.
Případová studie z kapitoly event marketingu ukazuje, co dokáže gamifikace
s odbornou konferencí.