• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/p5lhzxth/pixabay_kreativita

# Marketing # Data

Kreativita je zásadní, ale co vlastně dobrá kreativita znamená?

Pá 26. září 2025 07:25 2 min

Až 85 % marketérů se domnívá, že kreativita je klíčem k úspěchu, ale jen 59 % ví, co vlastně dobrá kreativita znamená, ukazuje průzkum. 

/media/hgvfkkk0/volby_studio_cnn-prima

# Data

Polovina voličů sleduje předvolební debaty, jsou důležitým zdrojem informací

Pá 26. září 2025 07:15 2 min

Předvolební debaty sleduje 52 % voličů. Téměř polovina voličů je zároveň považuje za důležitý zdroj informací. Zájem je vyšší u lidí nad 55 let a obyvatel velkých měst, vyplývá z výzkumu ResSolution Group.

/media/nf3d5ast/tablet-streaming_pixabay

# TV & video # Online # Audio # Tisk # Data

Generační rozdíly a média. Jak mění mediální nabídku?

Út 23. září 2025 07:30 2 min

Studie Digital AI 2025+ naznačuje, že mladší generace dávají přednost audiovizuálnímu obsahu na sociálních sítích a streamovacích platformách. Média čeká transformace do role producentů obsahu napříč kanály.

/media/kjpj4e3k/knowlimits_vyzkum-pozornosti

# Aktuality # Data # Reklama

Výzkum Know.attention mapuje mediální chování Čechů

Po 22. září 2025 15:00 3 min

Výzkumný projekt Know.attention přinese indexy pozornosti napříč televizí, online, audiem i outdoorovou reklamou.

/media/26488/michal-jordan

# TV & video # Data

ATO: Držíme plán. Měření mimo domov odstartuje v lednu 2026

Po 22. září 2025 07:05 10 min

Projekt ReDAM, který má českému trhu přinést měření sledovanosti televize a videa mimo domov, postupuje podle plánu. Podle jednatele ATO Michala Jordana je ostrý start stále naplánován na leden 2026.

/media/5pvhvj1g/chatgpt_ai_unsplash

# Online # Data

ChatGPT berou uživatelé spíš jako rádce než pracanta

Ne 21. září 2025 08:00 3 min

Z používání generativních jazykových modelů se stává masová záležitost. Dokazují to i závěry velké studie chování uživatelů ChatGPT.

/media/3j5dkrrq/drink_piti_image_foto

# Aktuality # Marketing # Data

Mladí Češi volí méně alkoholu, více nealka a drinků v plechovce

Pá 19. září 2025 12:50 2 min

Češi do 35 let mění své pitné návyky, častěji sahají po nealkoholických variantách a rychle rostoucí oblibě se těší hotové míchané nápoje v plechovce. Ukazuje to výzkum Ipsos pro Palírnu U Zeleného stromu.

/media/11863/ecommerce_shutterstock

# Aktuality # Retail # Data

Průměrná měsíční útrata na internetu meziročně vzrostla

Čt 18. září 2025 10:05 2 min

Letos dosahuje průměrná měsíční útrata jednoho online nakupujícího téměř 5 tisíc korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024.

/media/ntipknzw/gaming_freepik

# Data # Reklama # Marketing

Gaming vstoupil Čechům do života, značky by to neměly přehlížet

St 17. září 2025 22:15 2 min

Podle výzkumu agentury MNForce už gaming není jen doménou teenagerů, ale stal se běžnou součástí života napříč generacemi. Značkám otevírá nové možnosti komunikace.

/media/2kynfcni/influencer-marketing_freepik

# Data # Reklama

Většina populace nedůvěřuje placené propagaci influencerů

St 17. září 2025 17:25 1 min

Placené propagaci ze strany influencerů důvěřuje 39 % z těch, kteří mají na takové příspěvky názor. Více než tři pětiny v takovou propagaci ale důvěru nemají, ukazují výzkum ResSolution Group.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.