Růžový slon ukazuje v kampani, jak na vrchol
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
T-Mobile spouští novou letní kampaň v duchu svého dlouhodobého konceptu
#MeziSvými. Cílem je zpříjemnit zákazníkům léto.
T-Mobile překročil milník 1,5 milionu registrovaných uživatelů ve svém
programu Magenta Moment, představí několik novinek.
Za dárky na internetu plánují Češi utratit víc než v kamenných
obchodech, většinou do 10 tisíc korun, ukazuje průzkum APEK.
Den svatého Valentýna se chystá oslavit především mladší lidé.
Častěji to plánují muži než ženy.
K nejčastějším dárkům, které Češi kupují letos pod stromeček,
patří dárkové poukazy, sady či zážitky.
Ve své předvánoční kampani vsadil Jägermeister na Jäžíška. K lahvím
navíc naděluje dárky v eko obalech.
Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online, ukázal
průzkum společnosti GLS.