Retail Summit Action: Retail čeká nevyhnutelná digitalizace
Retail Summit Action se zaměřil na změny v obchodování v době covidové,
které přinutily prodejce a výrobce učinit řadu kroků dřív, než
plánovali.
Retail Summit Action se zaměřil na změny v obchodování v době covidové,
které přinutily prodejce a výrobce učinit řadu kroků dřív, než
plánovali.
Změna chování zákazníků v pandemii potvrdila hypotézu služby Dáme
jídlo – komunikovat zejména úsporu času, říká její marketingový
ředitel Břetislav Stromko.
# Retail # Marketing # Internet & Mobil
Pandemie přinesla řadu inovací a zároveň se ukázalo, že zákazník před
rychlostí doručení upřednostňuje přesnost. Právě omnichannel se ukázal
jako zlatá střední cesta.
Služba Dáme jídlo si na online komunikaci vybrala agenturu Etnetera Motion.
Rozvážková služba Dáme jídlo odstartovala podzimní kampaň. Tematizuje
v ní opět úsporu času.
Služba rozvozu Dáme jídlo zahajuje spolupráci s Tesco Expres. Nákupy
slibuje přivézt do 30 minut.
Rozvážková služba Uber Eats na českém trhu do měsíce skončí.
Služba Dáme jídlo do nové kampaně zapojuje partnerské podniky, které
sdílejí autentické fotografie svých týmů při práci v době pandemie.