CzechTourism si na další dva roky vybral VCCP
Ve výběrovém řízení na přípravu globálního komunikačního konceptu si
CzechTourism vybírá agenturu VCCP.
Ve výběrovém řízení na přípravu globálního komunikačního konceptu si
CzechTourism vybírá agenturu VCCP.
Propagační spot zveřejnila CzechTourism na středeční tiskové konferenci
k zahájení zimní turistické sezóny.
České Švýcarsko spouští novou kampaň, s níž chce do destinace
zasažené letos v létě požárem přilákat turisty.
Společnou kampaní ve vybraných zemích lákají Letiště Praha, Czech
Tourism a Prague City Tourism turisty do české metropole.
Česká centrála cestovního ruchu chce přilákat zahraniční turisty a
v polovině května spouští ve 14 zemích světa online kampaň
s podtitulem „Přijeďte zažít tradiční i nové“.
Horská střediska vstupují do letní sezóny a také portál holidayinfo.cz
spouští letní provoz. Příliv zahraničních turistů pak podpoří kampaň
Czech Tourism.
Cestovní ruch se pomalu vrací k době před covidem a komunikace firem
v segmentu se oproti loňsku zvyšuje. Zastaveny však byly reklamní aktivity
v Rusku.
Kampaň „Stay in Prague“ zahraničnímu turismu prospěla. Trend
vyhledávání Prahy je o desítky procent vyšší, říká Michaela
Henčlová, ředitelka Brand Managementu Prague City Tourism.