Autor textu MediaGuru
AI posouvá média, marketing i způsob, jak tvoříme a konzumujeme obsah.
Řečníci 20. ročníku konference ukáží na výzvy, které čekají
digitální svět, a nabídnou strategie, jak na ně reagovat.
Dvacet let inovací, které změnily média, marketing i chování publika a teď přichází nová vlna v podobě umělé inteligence. Na jubilejním 20. ročníku konference Czech Internet Forum se potkají zástupci českého mediálního a marketingového světa, aby mluvily o tom, co čeká jejich obory v příštích letech — od proměny žurnalistiky přes budoucnost obsahového marketingu až po nové formáty, platformy a právní výzvy digitálního prostředí.
Akce proběhne 4. listopadu 2025 v pražském Hotelu Duo. Zvýhodněné vstupné platí do 30. září.
Média a žurnalistika v digitální době
AI zásadně posouvá způsoby, jakými vyhledáváme informace a jak se tvoří obsah. Role novináře se mění rychleji než kdy dřív. Zatímco podcasty a sociální sítě získávají na síle, klasická média hledají cestu, jak si udržet důvěru a pozornost publika.
V hlavní roli umělá inteligence
Vyhledávače procházejí revolucí — generativní modely a AI Overviews od Google začínají přepisovat pravidla hry. Jak se mění strategie, na které weby a e-shopy léta stavěly svou návštěvnost? S jakými výzvami se musí potýkat marketing? A jaký dopad to má na média?
Marketingová inspirace
Na sociálních sítích se mění nejen formáty, ale i samotné chování uživatelů a televizní obrazovky už dávno nejsou jen doménou lineární vysílací reklamy.
Detailní program konference, seznam řečníků a registrace je možná na uvedených odkazech.
# konference # média # internet # marketing # vyhledávání # umělá inteligence # AI # Czech Internet Forum 2025
Autor textu MediaGuru