Recenze patří k hlavním faktorům při výběru audioknihy
Z Velkého audioknižního průzkumu pořádaného společností Audiolibrix
vyplynulo, že výběr toho správného titulu závisí především na
autorovi, anotaci a recenzích ostatních posluchačů.
Z Velkého audioknižního průzkumu pořádaného společností Audiolibrix
vyplynulo, že výběr toho správného titulu závisí především na
autorovi, anotaci a recenzích ostatních posluchačů.
V rámci kampaně „Čtu s Invia“ vyhlásila cestovní agentura Invia ve
spolupráci s knihkupectvím Luxor už 3. ročník kreativní letní
soutěže.
Výzkum čtenosti tisku poprvé zveřejnil údaje o tzv. kvalitě čtení.
Změřil průměrnou dobu strávenou s tištěnými tituly i průměrný
počet kontaktů.
Zatímco čtení zpráv upřednostňuje většina americké a britské populace
v online podobě, mezi čtenáři časopisů převažuje zájem o jejich
čtení v tisku.
Zatímco pro děti do 14 let je sledování televize jednou
z nejčastějších mediálních aktivit, u mládeže 15–19 let jde
o aktivitu mnohem méně častou. Více času věnuje sledování filmů na
zařízeních a především sociálním sítím.
Příběhy z aplikace Readmio se budou objevovat v dětských časopisech
Puntík a Tečka!.