Bauhaus zakončí celoroční CSR kampaň sérií eventů
Bauhaus letos v rozsáhlé komunikační kampani akcentoval téma ochrany a
obnovy českých lesů, zakončí ji sérií eventů a výsadbou stromů se
zákanzíky.
Bauhaus letos v rozsáhlé komunikační kampani akcentoval téma ochrany a
obnovy českých lesů, zakončí ji sérií eventů a výsadbou stromů se
zákanzíky.
Řada firem reagovala na následky přírodní katastrofy na jižní Moravě a
do postižené oblasti posílá materiální i nemateriální pomoc.
Radegast pokračuje ve svých aktivitách za udržení vody v krajině,
v Beskydech instaloval ledovou sochu.
TV Nova spustila dvě CSR kampaně, ve kterých se objevují herci ze seriálů
Ulice a Policie Modrava.
Až 71 % spotřebitelů nevěří, že značky doručí to, co slibují ve
svých aktivitách CSR. Nadchází věk spotřebitelského cynismu.
Půlstoletí od začátku výroby na území tehdejšího Československa si
letošní letní kampaní připomene Coca-Cola. Významně navýšila
i reklamní rozpočet.
Společenská odpovědnost firem hraje v nákupním rozhodování českých
spotřebitelů čím dál větší roli. Důležitá je pro 53 % z nich.
# Aktuality # Tisk # Marketing
Blesk spouští kampaň na podporu zdravotníků. Vybírá obrázky od dětí,
které otiskne třeba na billboardech u nemocnic.
Bauhaus chce letos v České republice vysadit 100 tisíc stromů. Svou
aktivitu podpoří i marketingovou kampaní.
Na zajištění PR a CSR aktivit i online komunikace volí Oriflame skupinu
Konektor.