Rossmann se s Henkel opět zaměří na výsadbu stromů
Drogerie Rossmann spouští další ročník kampaně „Vraťte stromům
korunu“.
Drogerie Rossmann spouští další ročník kampaně „Vraťte stromům
korunu“.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Po výstavbě Rákosníčkových hřišť se Lidl nyní zaměří na výsadbu
lesů zničených kůrovcovou kalamitou.
Firmy, které se rozhodnou komunikovat společensky prospěšná témata, si
musí pečlivě zvolit, jakou oblast si k tomu vybrat. Propojení tématu se
značkou, které není věrohodné, se proti značce obrátí, zaznělo na
konferenci Communication Summit.
Po poklesu během pandemie ochota připlatit si za společensky odpovědnou
značku opět stoupá.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Komunikační oddělení RSBC Holding nově vede Jana Zbortková. Vedle
marketingu a komunikace zastřeší také CSR.
Coca-Cola ve své vánoční kampani vyzdvihuje sílu sounáležitosti.
Představí i vánoční zvyklosti různých národností.
TV Nova také podporuje kampaň zaměřenou na hledání nových dobrých
andělů.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Chief Officer of CSR & Global Brand pro skupinu KKCG a Sazka Group
nastupuje Pavel Turek.
V rámci kampaně „Naše protože“ společnosti McDonald’s vytvořila
její ambasadorka Jitka Nováčková design znovupoužitelného termohrnku.
V prodeji je od 1. října.
Společnost Avast představila novou identitu své značky a rozšířený cíl
chránit digitální svobodu uživatelů internetu.