Albert nabídne ve sběratelské kampani knihy pro děti
V nové věrnostní kampani mohou zákazníci Alberta získat za nasbírané
body příběhové knížky pro děti nebo elektroniku.
V nové věrnostní kampani mohou zákazníci Alberta získat za nasbírané
body příběhové knížky pro děti nebo elektroniku.
Martin Písařík je náš ambasador, který dodává komunikaci lehkost. Navíc
bychom ho rádi využili i v rámci našeho CSR projektu Neviditelní, říká
nová ředitelka marketingu společnosti Provident Financial Vladimíra
Vagenknecht.
Přinášíme přehled vybraných novinek za posledních několik týdnů,
které se pojí k udržitelnosti. Na co se mají firmy připravit?
Albert má ve více než 50 prodejnách stánky s vánočními dekoracemi,
které prodávají děti.
Albert do své letošní vánoční kampaně obsadil nejen své zaměstnance,
ale i děti z dětského domova.
V rámci své iniciativy „Samsung Solve for Tomorrow“ nabízí
středoškolským studentům možnost vymyslet si vlastní produkt.
U nás vyhrávají nejen ti, jimž padnou šťastná čísla, ale celá
společnost – právě díky podpoře dobročinných projektů, říká za
Allwyn Pavel Turek.
Na pozici specialistky CSR a udržitelnosti v Sazce nastupuje Radka Seberová,
senior specialistou sponzoringu se stává Rudolf Reisner.
Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let
vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
Co ovlivní komunikaci podniků a značek v letošním roce, ukazuje
předpověď agentury Grayling.