ČSOB promuje uvedení virtuální asistentky Kate
ČSOB spouští mediální kampaň ke své virtuální asistentce Kate.
ČSOB spouští mediální kampaň ke své virtuální asistentce Kate.
Mladé zákazníky se ČSOB snaží nalákat kampaní #MobilemObratem. Mohou
vyhrát také iPhone 13.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým obchodním a marketingovým ředitelem ČSOB Penzijní společnosti se od
1. června stane Václav Lokaj.
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindru a Jindru nahradí
modrý chameleon.
ČSOB slučuje komunikaci v sektoru financování bydlení, zodpovídá za ni
Andrea Vokálová. Tomáš Kofroň odchází.
Agentura Zaraguza CZ bude nově zaštiťovat oblast kreativních kampaní
i online aktivit pro finanční skupinu ČSOB.
Skupina COOP přechází do ostré fáze prodeje potravin online. Služba e-Coop
má zlepšit obslužnost na vesnicích a malých městech. Nabídne
výdejní boxy.
Nejzábavnější reklamou loňského roku byla ta od Českých drah
s Ondřejem Vetchým. Ukazuje to průzkum agentury Ipsos.
Pandemie přispěla k urychlení digitalizace českého bankovnictví. Banky
uzavírají nepříliš využívané pobočky.
Prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ se ČSOB spojuje
s influencery. Společně chtějí naučit seniory pracovat s internetovým
bankovnictvím.