Staropramen ve fotbalové kampani přibližuje reprezentování
U příležitosti blížícího se Eura připravila značka Staropramen
fotbalovou kampaň, jejímž hlavním tématem je reprezentování.
U příležitosti blížícího se Eura připravila značka Staropramen
fotbalovou kampaň, jejímž hlavním tématem je reprezentování.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Zlatopramen uvádí na trh své nealkoholické radlery v novém designu.
Startuje kampaň „Nebuď kapku moc“.
Vitana rozvíjí svůj komunikační koncept Gorilování, s nímž podporuje
své výrobky na grilování. Tentokrát v kampani pracuje s písní Václava
Neckáře.
Nový rozměr pohodlí, který má přinášet mobilní aplikace Můj T-Mobile,
ukazuje za zvuků kapely Buty nová kampaň magentového operátora.
Staropramen nasazuje staronový spot, jenž vypráví historický příběh
pivovary o „zazdění varny“.
Agresivita za volantem může mít tragické následky, varuje Česká asociace
pojišťoven v nové preventivní kampani, na níž spolupracuje BESIP
i Policie ČR.