Datart mění komunikaci, profiluje se jako elektrospecialista
Datart přichází s novou brandovou komunikací, v níž chce rozvíjet
vnímání své značky jako elektrospecialisty.
Datart přichází s novou brandovou komunikací, v níž chce rozvíjet
vnímání své značky jako elektrospecialisty.
Česká spořitelna spouští svou dosud největší kampaň na
kyberbezpečnosti. Cílem je snížit objem škod klientů.
T-Mobile spouští svou letní kampaň s claimem „Roztočte to s dárky od
nás“. Svým zákazníkům rozdává data navíc a další dárky.
V kampani k letošnímu 30. ročníku se ADC Czech Creative Awards loučí
s Louskáčkem. Porotě předsedá Jamie Mandelbaum.
McDonald’s se v zimní kampani ptá „Je to ještě Big Mac?“. Komunikuje
tak Big Mac s „trochu jinou recepturou".
Rossmann přichází s novou brandovou kampaní „Pečujeme s láskou“.
Po čtyřech letech přichází Bohemia Sekt s novou kampaní. Místo
romantických chvil v páru cílí na zábavu s přáteli.
Po pěti letech přichází Paralen s novou kampaní. Jejím cílem je posílit
vnímání přípravku jako léku proti horečce a bolesti.