Budou Topics od Google novým řešením pro cílení reklamy?
Google pohřbívá FLoC. V čem spočívá nové řešení na základě Topics,
představuje Michael Štádler z Adform.
Google pohřbívá FLoC. V čem spočívá nové řešení na základě Topics,
představuje Michael Štádler z Adform.
Budoucnost vidíme jednoznačně v cookies prvních stran, říká za Seznam.cz
Jakub Novotný.
Cookieless doba nahraje vyšší transparentnosti, odhaduje vývoj na reklamním
internetovém trhu po roce 2023 Roman Mura ze společnosti Caroda.
# Aktuality # Internet & Mobil
Globální reklamní platforma Teads představila možnosti cílení bez
nutnosti cookies a ID zařízení ve své nákupní platformě.
Letošní ročník konference PPC Restart částečně napověděl, na co se
v budoucnosti musí PPC specialisté připravit, píše Tomáš Bolibruch
z Omnicom Media Group.
Český internet se připravuje na ukončení podpory cookies třetích stran a
hledá jednotný standard identity uživatele, naznačila konference Czech
Internet Forum.
# Internet & Mobil # Marketing
Co s sebou přinese končící podpora cookies ze strany Googlu a plánovaná
novela zákona?
# Aktuality # Internet & Mobil
Další ročník konference Czech Internet Forum se bude věnovat situaci na
poli videoobsahu, autorského práva, personalizovaného cílení reklamy nebo
reklamního trhu.