Identita je otázkou výkonu, nikoliv existenční krizí
Prostředí identity se již nějakou dobu mění, marketéři by neměli
vyčkávat a ponechat svou značku v rukou gigantů, píše Oliver Whitten
z Adformu.
Prostředí identity se již nějakou dobu mění, marketéři by neměli
vyčkávat a ponechat svou značku v rukou gigantů, píše Oliver Whitten
z Adformu.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
Služba Comscore Predictive Audiences cílí, měří a omezuje frekvence bez
použití cookies třetích stran.
Jak zajistit, aby vaše podnikání rostlo i v těžké situaci, která nás
čeká na podzim, píše Michael Štádler z Adformu.
Podpora cookies třetích stran v prohlížeči Chrome hned tak neskončí.
Google chce více času na vyladění své náhrady.
# Internet & Mobil # Aktuality
Mafra na svém internetovém portfoliu otestovala využití identifikátoru
Czech Ad ID. Test ukázal, že s jeho pomocí lze zacílit na přihlášené
uživatele, nakoupit imprese i řídit frekvenci kampaní.
Google pohřbívá FLoC. V čem spočívá nové řešení na základě Topics,
představuje Michael Štádler z Adform.
Cookieless doba nahraje vyšší transparentnosti, odhaduje vývoj na reklamním
internetovém trhu po roce 2023 Roman Mura ze společnosti Caroda.
V českém prostředí se stále zaostává v monetizaci reklamního prostoru
bez cookies, myslí si Jochen Schlosser ze společnosti Adform.