Zalando kupuje mediální značku Highsnobiety
Zalando získalo většinový podíl v globální módní a lifestylové
mediální značce Highsnobiety.
Zalando získalo většinový podíl v globální módní a lifestylové
mediální značce Highsnobiety.
V druhém díle textu o influencer marketingu vysvětluje David Janíček, CEO
BarterMe.cz, specifika různých kampaní podle zvolených
marketingových cílů.
Zkušenosti a pravidla, jak co možná nejlépe tvořit obsah na sociální
síti LinkedIn, popisuje Lucie Hrdinová z H1.cz.
Po Česku a Slovensku se rozšiřuje do Německa a Polska a plánuje
i americké trhy.
8. ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil v Rudolfinu své
vítěze.
8. ročník soutěže Fénix content marketing oznámil své finalisty.
Vítěze vyhlásí 27. června v Rudolfinu.
Contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group rozšířila své
klientské portfolio o novou značku.
Fuse, specializující se na obsahový marketing, nově řídí Pavel Homolka.
Na českém trhu vzniká nová agentura FutureTales. Fungovat bude pouze online
nebo v rámci coworkingových center.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Zážitková agentura Adrop.cz začala spolupracovat s českým start-upem
Boom'n'Rank, vyvíjejícím nástroj pro automatizaci obsahového marketingu.