# Aktuality # Retail # Outdoor
Westfield zakládá agenturu pro prodej svých mediálních kanálů
Přes agenturu Westfield Rise chce majitel obchodních center Westfield nabízet
vlastní mediální a eventové plochy i datové expertizy.
# Aktuality # Retail # Outdoor
Přes agenturu Westfield Rise chce majitel obchodních center Westfield nabízet
vlastní mediální a eventové plochy i datové expertizy.
U příležitosti oslav Dne nezávislosti Ukrajiny odstartoval projekt
„Flowers of Hope“, jenž umožňuje pomoci lidem zasaženým válkou.
Sedmdesát digitálních CLV v pražském metru nabízí od 16. května
2022 společnost MetroZoom. Kromě toho přichází s novou sítí Max Plus.
Síť digitálních ploch CLV v pražském metru se rozšiřuje o osm
dalších nosičů. Celkově tak čítá 50 kusů.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Kooperativa využívá technologii dynamického CLV v pražském metru, na
kterém obsahově reaguje na změnu počasí.
Dynamický outdoor (OOH) umožňuje v reálném čase promítat spoty na
digitálních plochách CLV.
Několik nosičů CLV v pražském metru využívá společnost dm drogerie
markt jako předsunuté výlohy, ve kterých ukazuje své výrobky.
Pekařství Paul spustilo kampaň na svítících CLV rámech v Praze na
podporu prodeje svých produktů online přes e-shop, Rohlík.cz a Wolt.
MetroZoom ze skupiny BigBoard Praha navýšila počet digitálních CLV
v pražském metru na čtyřicet.
MetroZoom ve spolupráci s O2 Media rozšířila možnost chytrého
plánování kampaní pomocí nástroje BigPlan i do pražského metra.