Úterní večer znovu pro Malého pitavala, poté Komisařka Florence
Nejsledovanějším letním úterním pořadem po 20:00 zůstává seriál Malý
pitaval z velkého města. Dosahuje nejvyšší sledovanosti ve všech
hlavních diváckých skupinách.
Nejsledovanějším letním úterním pořadem po 20:00 zůstává seriál Malý
pitaval z velkého města. Dosahuje nejvyšší sledovanosti ve všech
hlavních diváckých skupinách.
Příjmy PR agentur nadále rostou, podle výzkumu pro APRA se v roce
2024 zvýšily a také letošní výhled je optimistický. Větší roli hraje
umělá inteligence i placený obsah.
Podle informací agentury Reuters chce firma General Atlantic prodat svůj
podíl v ProSiebenSat.1 skupině PPF. Mohlo by to znamenat, že se záměr
Berlusconiho MFE na ovládnutí této německé mediální skupiny komplikuje.
Slovenská televizní stanice Spark, kterou na českém trhu zastupuje IFC
Media, chystá další rebranding a změnu názvu na Kanal1. Tento krok
následuje pouhé dva roky poté, co Spark v polovině března 2023 nahradil
původní Up Network.
Společnost Canal+ vstupuje do dalšího tříletého cyklu práv na vysílání
Premier League, přičemž nová sezóna startuje v pátek 15. srpna.
Vysílatel chystá několik inovací.
Letošní vánoční sezóna by měla být opět lepší než ta loňská,
celoroční tržby e-commerce vzrostou o 6 až 8 procent.
Oba díly seriálu Specialisté jsou stále nejsledovanějším pořadem
v pondělí po 20:00. Následuje seriál Oktopus, který má zároveň
vyrovnanou sledovanost se Specialisty ve skupině 15–54.
Jediným deníkem, který v pololetí nepocítil pokles prodaného nákladu, se
stala MF Dnes. Těžila z přesunu části předplatného od čtenářů
Lidových novin.