PPF ukončuje svoji investici v německé televizi ProSiebenSat.1
Skupina PPF, vlastník televize Nova, oznámila, že ukončuje svou investici
v německé společnosti ProSiebenSat.1 Media SE.
Skupina PPF, vlastník televize Nova, oznámila, že ukončuje svou investici
v německé společnosti ProSiebenSat.1 Media SE.
Na letošní halloweenový svátek připravila Fanta limitovanou edici se
známými hororovými postavami.
Budvar 33 komunikuje kampaní s festivalovou atmosférou. Chce inspirovat
mladé lidi, aby „narušili svou každodenní rutinu".
Česká televize zavede od září několik organizačních změn a uvede také
nový pořad Události, komentáře z ekonomiky.
Direct auto představuje v nové kampani digitálního avatara značky, který
ztělesňuje přítele v komplikovaném světe a klientům pomáhá se
zorientovat.
Plex zařadil do bezplatné nabídky Live TV nový sportovní kanál ITV
Deportes a stanici Bizaar věnovanou animaci, které rozšiřují žánrové
spektrum o španělsky cílený sport a kurátorský mix anime i animované
pop‑kultury.
Po tříletém vedení inovací okolo AI v rámci skupiny Etnetera střídá
Václav Peterka na pozici výkonného ředitele Pavla Polu.
První souboj nových seriálů vyzněl v divácké skupině starší 15 let
pro Polabí. Seriál vysílaný na TV Prima se tak stal nejsledovanějším
pořadem úterního večera po 20:00. Seriál Bratři a sestry konkurenční
Novy měl lehce vyšší výsledek v 15–54. V 18–69 bylo
nejsledovanější Polabí.
Toyota rozšiřuje své aktivity v oblasti brandovaného obsahu a product
placementu, stává se partnerem pořadu Zrádci.
Pomocí influencerů jsme lidem chtěli vysvětlit celý proces nákupu ojetého
auta a s tím spojenou zákaznickou zkušenost, přibližuje letošní kampaň
Carvaga marketér Petr Dušek.