Kriminálka Anděl, Polabí a Mladá krev TOP novinkami prvního týdne
Startovací týden mají za sebou televize Prima a Nova, které v minulých
sedmi dnech uvedly několik svých nových podzimních formátů.
Startovací týden mají za sebou televize Prima a Nova, které v minulých
sedmi dnech uvedly několik svých nových podzimních formátů.
Od pondělí 1. září rozšiřuje společnost Media Bohemia svou nabídku
v digitálním rozhlasovém multiplexu DAB+ společnosti RTI cz. Kromě dvou
zcela nových stanic přibudou i Hitrádia, dle jednotlivých regionů.
Kaufland oslovuje generaci Z netradiční TikTok sérií Grandma Icon
s herečkou Evou Holubovou.
Sarantis poutala kampaní na novou pánskou vůni STR8 Wild Beat, jejímž
středobodem se stala spolupráce s DJ Manene. Ten pro značku připravil
autorský playlist na Spotify.
Původně řecký startup Novibet ve spolupráci s agenturou 4 Wise Monkeys
uvedl novou kampaň „Všechno je možné“, která propojuje sportovní
sázení, kasino a zábavní hry. Reklama s hudbou The Offspring ukazuje
značku jako platformu pro odvážné a nezapomenutelné zážitky.
Úvodní díl nového seriálu Mladá krev se stal s počtem 758 tis. diváků
(15+) nejsledovanějším pořadem sobotního večera i celého dne.
nejvyšší sledovanost měl také v ostatních klíčových diváckých
skupinách.
Knihkupectví Martinus připomene 31. srpna tradiční Den nepřečtených
knih. Letošní ročník vyzývá čtenáře, aby si vyhradili dvacet minut
soustředěného čtení a sáhli po příbězích, které už mají doma.
Většina Čechů vnímá jako největší hrozbu na internetu sexuální
zneužívání dětí a související obsah, zatímco porušování autorských
práv nebo prodej padělků považuje za méně škodlivé než lidé v jiných
evropských zemích.
Radio Orlicko, které příští rok oslaví desáté výročí vzniku, vstupuje
do další etapy své existence. Jako první regionální stanice s pozemním
FM vysíláním spouští možnost podpory prostřednictvím platformy
Forendors.
Ricola navazuje spolupráci s Waterdrop, společně vyvinuly čtyři
ovocně-vitamínové bylinkové kostky.