# Aktuality # Marketing # Lidé
Marketing firmy Geosan Development řídí Koderová
Novou vedoucí prodeje a marketingu ve společnosti Geosan Development se
stává Eliška Koderová.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou vedoucí prodeje a marketingu ve společnosti Geosan Development se
stává Eliška Koderová.
Vstřícnost, odbornost a jednoduchost jsou základy, na kterých chce Planeo
dlouhodobě stavět, říká marketér řetězce Dominik Dolejš.
# Aktuality # Lidé # Internet & Mobil
Kateřina Šafaříková vede od září názorovou rubriku Seznam Zpráv,
podcast 5:59 převzal Martin Jonáš.
Z výzkumné agentury se Hana Friedlaenderová posunula do mediální
společnosti BigMedia.
Mediální podnikatel Pavel Hájek, dříve aktivní pouze na Vysočině,
oznámil záměr vybudovat distribučně plně nezávislou skupinu tím, že
spouští digitální transformaci všech televizních a rozhlasových projektů
pHmedia.
Do čela PR týmu agentury Grayling nastupuje Václav Prchlík, který
v agentuře působí od roku 2016.
Také druhý díl nové řady seriálu Kriminálka Anděl se stal pořadem
pondělního večera a také celého dne.
„Život jednoduše“, tak zní nový český slogan značky domácích
spotřebičů Gorenje, jež si letos připomíná 75 let od svého
založení.
Provozovatelé tradičních médií jsou letos nejvíce zasaženi absencí
významných událostí, do celkového růstu trhu tak přispívají
především čistě digitální hráči, popisuje odhadovaný letošní vývoj
reklamních investic Pavel Koreň.
V rámci kampaně „Coca-Cola x Star Wars: Refresh Your Galaxy“ přichází
na trh limitovaná edice s 16 postavami z galaxie.