Innogy se stala oficiálním partnerem Českého olympijského týmu
Za každou medaili českých sportovců ze ZOH 2026 Innogy věnuje 100 tisíc
korun České nadaci sportovní reprezentace.
Za každou medaili českých sportovců ze ZOH 2026 Innogy věnuje 100 tisíc
korun České nadaci sportovní reprezentace.
Nastupují na střední školu a hledají sami sebe. O tom je nový seriál
seriál Filter, který vzniká pro platformu ČT iVysílání.
Nová privátní značka Daily startuje se 40 produkty, nabídne každodenní
péči o zdraví i podporu dlouhověkosti.
Vodafone ukončil v uplynulých dnech šíření programu InUltra, který byl
v jeho kabelové televizi k dispozici jako jeden ze dvou kanálů ve 4K
rozlišení. V nabídce tak zůstává v tomto formátu už pouze Love Nature
UHD, opět však pouze na kabelové síti.
# Aktuality # PR # Marketing # Lidé
Novou ředitelkou marketingu společnosti Penta Hospitals se stává Andrea
Vojáčková, komunikaci vede Kateřina Dudášová.
# Aktuality # Reklama # Retail
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket
Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Uniqa spouští novou kampaň „Buďme přítomní“, chce motivovat lidi
k vědomému trávení společného času u jídla.
Na letošní konferenci Brand Marketing přijede do Prahy odborník na
marketingový leadership Thomas Barta. V rozhovoru s Janem Paterou mluví
i o třech podobách odvahy v marketingu a o tom, jak se dívat na 4P
v praxi.
Polabí udržuje i v dalším týdnu pozici nejsledovanějšího úterního
pořadu po 20:00 ve skupině starší 15 let i v 18–69. Následuje
Komisařka Florence (15+) a Bratři a sestry (18–69), který má zároveň
o několik tisíc diváků nejvíce v 15–54.
Na pozici Impact Lead pro český, slovenský a ukrajinský trh nastupuje Alesia
Mudzhyri.