Deutsche Telekom upozorňuje kampaní na digitální dvojníky
Tzv. digitální dvojníci se stala tématem nové evropské kampaně
OwnYourWorld společnosti Deutsche Telekom.
Tzv. digitální dvojníci se stala tématem nové evropské kampaně
OwnYourWorld společnosti Deutsche Telekom.
Všechnopárty zůstává nejsledovanějším pátečním prázdninovým
pořadem po 20:00 v divácké skupině 15+. Následuje seriál Špunti na
cestě, který je zároveň těsně nejsledovanější v 15–54.
Slovenská Rada pro mediální služby zhodnotila stav vysílání na Slovensku
za minulý rok.
Animovaný seriál Šmoulové je nyní dostupný zdarma na online platformě
Sweet.tv.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa opět startuje zákaznickou akci, v níž rozdá každý den až pět
tisíc nákupů zdarma.
Skořicové rolky Cinnamood přicházejí do Česka. V Praze otvírají první
dvě prodejny, v plánu je rozšiřování i do dalších měst republiky.
Košík rozšiřuje svou závozovou oblast o Lipno, nákupy přiveze do
apartmánu, hotelu i na chalupu.
L’Oréal Paris spouští novou kampaň „Krása, to je věda“. Jejím
cílem je ukázat, že skutečná krása je podložena vědou i empatií.
Tržby se meziročně zvýšily o 16 procent na 11,08 miliardy dolarů, a
mírně tak překonaly odhady analytiků.
Vybrané závody seriálu MotoGP se objeví i na hlavním kanálu TV Nova.
Připraveno je i speciální vysílání Televizních novin přímo
z brněnského náměstí.