 
	
Novou středeční jedničkou jsou Hříšní lidé Města pražského
				Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se ve skupině
starší 15 let staly po skončení reprízy seriálu Vraždy kruhu oba díly
seriálu Hříšní lidé Města pražského.
		
		 
	
				Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se ve skupině
starší 15 let staly po skončení reprízy seriálu Vraždy kruhu oba díly
seriálu Hříšní lidé Města pražského.
		
		 
	
				Je to přesně čtvrt roku od chvíle, kdy z oficálně neznámého důvodu
skončil doplněk Stream Cinema Community, který trápil nejen oficiální
streamovací službu. Její „nástupce" funguje dál.
		
		 
	
				Bulvární týdeníky Ici Paris a France Dimanche získává od CMI France
společnost Prisma Media.
		
		 
	
				V Berlíně představí Manifesto novou značku Kalle Halle. Novou food Hall
otevře ve čtvrti Neukölln. 
		
		 
	
				Londa rozšíří svou digitální nabídku o nový projekt Gold Impuls. Lze
předpokládat, že stanice zacílí zejména na fanoušky osvědčených
světových hitů.
		
		 
	
# Aktuality # Reklama # Výzkum
				Ledový čaj Lipton investoval za uplynulý rok do reklamy necelých
50 milionů korun. 
		
		 
	
				České Radiokomunikace navázaly ve fiskálním roce končícím
k 31. březnu 2025 na výsledky z předešlého roku, kdy poprvé nebyly
dominantní příjmy ze služeb spojených s vysíláním.
		
		 
	
# Aktuality # Internet & Mobil
				Aplikace JOJ Play nedávno provedla změnu vizuálního stylu a přidala novou
sekci. Jednou z novinek je přemístění úvodního menu, které se nyní
nachází na levé straně obrazovky, podobně jako u aplikace Oktagon.
		
		 
	
				Čtyřdílná dokumentární série režisérky Evy Tomanové sleduje několik
mužů na oplodňovací misi za záchranou české populace.
		
		 
	
				Máte skvělý produkt, o tom není pochyb. Lidé, kteří ho vyzkouší, se
k vám rádi vracejí. Máte pěkné recenze. Ale stále vás nikdo pořádně
nezná. Jak je to možné a co se s tím dá dělat? Toto dilema řeší celá
řada menších a začínajících značek, píše Vojtěch Prokeš.